• Wedel na outdoorze
  • Wedel na outdoorze

Wedel na outdoorze


Wedel ruszył z kampanią promocyjną na ekranach Cityboard Media. Firma promuje czekoladę mleczną z nadzieniem karmelowym i herbatnikami. Wedel niedawno postanowił zmienić swój koncept reklamowy. Zrezygnowano z postaci Wargorra. Głównym motywem, który pojawia się w reklamach Wedla jest dawny symbol marki, czyli chłopiec jadący na zebrze i trzymający tabliczki czekolady. Kampania jest realizowana w Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie, Wrocławiu, a także na Śląsku i Trójmieście. Wykorzystano w niej nośniki typu cityboard (6x3 m).

 

kampania, outdoor, ooh, reklama zewnętrzna

 

Ekspozycja potrwa do końca października 2017. Działania reklamowe są wspierane innymi mediami.

 

 

 


Cityboard Media z tytułem Google Partner


Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka


TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl