kongres małych i średnich przedsiębiorców, identyfikacja wizualna, logo, współczesna komunikacja, reklama zewnętrzna, planowanie kampanii reklamowej, niestandardowe formy komunikacji,
kongres małych i średnich przedsiębiorców, identyfikacja wizualna, logo, współczesna komunikacja, reklama zewnętrzna, planowanie kampanii reklamowej, niestandardowe formy komunikacji,

Cityboard Media na VII EKMiŚP


Już 19 października 2017 r., w ramach VII Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Cityboard Media będzie organizatorem panelu dyskusyjnego oraz warsztatów. Panel będzie miał tytuł „Internet w sprzedaży i marketingu”. W jego ramach swoje prelekcje wygłoszą prof. Andrzej Falkowski z Uniwersytetu SWSP, dr Jacek Wójcik z SGH, a także Marcin Wojda z Cityboard Media. Spotkanie poprowadzi Wiktor Balcer. Po części panelowej, zaplanowano warsztaty pt. „Komunikacja marketingowa w Internecie”, które poprowadzi dr Wójcik.

Profesor Andrzej Falkowski

Pracuje na Uniwersytecie Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. Jest też dyrektorem Instytutu Psychologii Ekonomicznej USWPS. Był stypendystą Fundacji Fulbrighta. Zajmuje się zastosowaniami wiedzy z psychologii poznawczej w kształtowaniu zachowań konsumenckich. Występuje jako ekspert sądowy w sprawach znaków towarowych. Aktualna współpraca międzynarodowa jest konsekwencją doświadczeń w ośrodkach zagranicznych, m.in. University of Michigan, Lumiere University in Lyon, Centre for Human Communication of Manchester Metropolitan University, East London University , University of Florida. Dwukrotny laureat nagrody Ministra, w 1996 (MEN) oraz w 2009 (MNiSzW). W pracy dydaktycznej tworzy programy zajęć specjalnościowych z psychologii zachowań konsumenckich i psychologii rynku na bazie utworzonych związków Katedry Psychologii Marketingu USWPS z biznesem. Temat wystąpienia profesora to: „Psychologia sprzedaży w Internecie.  Strategie cenowe, zaufanie do sprzedawcy i wizerunek marki”.

Dr Jacek Wójcik

Od ponad 20 lat zajmuje się zastosowaniem Internetu w marketingu, zarówno w uczelni (Szkoła Główna Handlowa) jak i własnej firmie. Współpracuje z biznesem w zakresie badań, jak i dydaktyki. Twórca i kierownik Podyplomowych Studiów Nowoczesnej Promocji w SGH. Obecnie działa aktywnie w Creative Communication Cluster (przy tworzeniu nowych produktów oraz w Radzie Klastra). W SGH kluczowe projekty to kierowanie Studiami Podyplomowymi Nowoczesnej Promocji oraz udział w Projekcie Eksploracji Sieci Społecznych On-line realizowanym przez Harvard Business School oraz SGH. Temat wystąpienia: "Komunikacja marketingowa w Internecie – mity, możliwości, ograniczenia”.

Marcin Wojda

Jest Pełnomocnikiem Zarządu ds. Sprzedaży w Cityboard Media. Od 16 lat zawodowo związany z reklamą zewnętrzną. Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego, Wydział Ekonomii, specjalizacja Marketing oraz Studiów Podyplomowych na Uniwersytecie Warszawskim, Wydział Orientalistyki, specjalizacja Stosunki Międzykulturowe. Ekspert, prelegent, wykładowca. Temat wystąpienia Marcina Wojdy: „Dlaczego online pomaga firmom w realizacji celów sprzedażowych?”.

Kongres odbędzie się w dniach 18-20 października w Międzynarodowym Centrum Konferencyjnym w Katowicach. Początek panelu „Internet w sprzedaży i marketingu”19 października o godzinie 9:00. Rozpoczęcie warsztatów tego samego dnia o 11:30. Wstęp na wykłady i warsztaty jest wolny, ale wymaga rejestracji. Więcej na temat kongresu i sposobów rejestracji na stronie organizatora: Europejski Kongres Małych i Średnich Przedsiębiorstw.

 

 

 


Cityboard Media z tytułem Google Partner

Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka

TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media agencją partnerską Meta

Meta PartnerDzięki działaniom naszych ekspertów uzyskaliśmy status agencji partnerskiej Meta (Facebook, Instagram, WhatsApp, Giphy). Wiemy, jak dobrze i efektywnie planować kampanie w środowisku Meta i wykorzystywać to z korzyścią dla klientów.

Cityboard Media partnerem Pinterest Business

Pinterest PartnerNasze doświadczenie w realizowaniu kampanii na Pintereście zaowocowało statusem partnera Pinterest Business. Dzięki temu mamy dostęp do zaawansowanych szkoleń i możemy lepiej planować i realizować kampanie dla naszych klientów.

KONTAKT

Cityboard Media Sp. z o.o.
  ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
  +48 730 222 500
  +48 22 376 99 00
  office@cityboard.pl
  Pn-Pt 9:00-17:00

NEWSLETTER

Newsletter zawierający aktualności, materiały informacyjne, marketingowe oraz handlowe.
newsletter
Zapisz się na nasz newsletter

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl