wypowiedź, reklama zewnętrzna, podsumowanie roku, ooh, outdoor, trendy
wypowiedź, reklama zewnętrzna, podsumowanie roku, ooh, outdoor, trendy

Andrzej Grudziński komentuje rok dla Wirtualnych Mediów


Andrzej Grudziński, Członek Zarządu Cityboard Media, komentuje dla Wirtualnych Mediów rok 2016 w outdoorze. Co było wydarzeniem roku, a co porażką i rozczarowaniem? Jaki trend dominował w 2016 roku? Którą kampanię można wyróżnić? Jak mówi Grudziński:

Reklama zewnętrzna, kolejny rok z rzędu, osiąga w Polsce lepszy wynik r/d/r. W roku 2016, według prezentowanych różnych niepełnych danych, procentowy wskaźnik wzrostu jest wyższy od wzrostu, który odnotował cały rynek mediów. To bardzo dobra informacja potwierdzająca wysoką skuteczność OOH i rosnącego zaufania klientów do tej formy komunikacji.

Cały wywiad dostępny tutaj: Podsumowanie roku 2016 w reklamie zewnętrznej, prognozy na 2017