wypowiedź, reklama zewnętrzna, podsumowanie roku, ooh, outdoor, trendy
wypowiedź, reklama zewnętrzna, podsumowanie roku, ooh, outdoor, trendy

Andrzej Grudziński komentuje rok dla Wirtualnych Mediów


Andrzej Grudziński, Członek Zarządu Cityboard Media, komentuje dla Wirtualnych Mediów rok 2016 w outdoorze. Co było wydarzeniem roku, a co porażką i rozczarowaniem? Jaki trend dominował w 2016 roku? Którą kampanię można wyróżnić? Jak mówi Grudziński:

Reklama zewnętrzna, kolejny rok z rzędu, osiąga w Polsce lepszy wynik r/d/r. W roku 2016, według prezentowanych różnych niepełnych danych, procentowy wskaźnik wzrostu jest wyższy od wzrostu, który odnotował cały rynek mediów. To bardzo dobra informacja potwierdzająca wysoką skuteczność OOH i rosnącego zaufania klientów do tej formy komunikacji.

Cały wywiad dostępny tutaj: Podsumowanie roku 2016 w reklamie zewnętrznej, prognozy na 2017

 


Cityboard Media z tytułem Google Partner


Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka


TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl