Od 10 stycznia do 16 lutego 2017 roku, grupa 15 studentów psychologii Uniwersytetu SWSP gości w Cityboard Media. Studenci przyglądają się pracy w branży OOH i realizują własne projekty badawcze.
Studenci psychologii uczestniczą w programie unijnym, który ma ich przygotować do zaistnienia na rynku pracy. – Chcemy, aby studenci, którzy opuszczają naszą uczelnie, mieli uprzywilejowaną pozycję na rynku pracy. Takie wizyty studyjne pozwalają na zdobycie kompetencji, które zwiększają atrakcyjność studentów na rynku pracy – mówi prof. Andrzej Falkowski, koordynator naukowy projektu. Przyszli psychologowie, zostali podzieleni na 5 grup liczących po 3 osoby. – Każda trójka gości w Cityboard Media przez 3 dni. Zaprosiliśmy do nas studentów, z którymi już wcześniej mieliśmy okazje współpracować – mówi Marcin Wojda, Dyrektor Sprzedaży Cityboard Media, który jest jednym z 3 opiekunów wizyt. W listopadzie i grudniu 2016 roku, dla wspomnianych 15 osób firma przeprowadziła intensywne warsztaty dotyczące komunikacji marketingowej. – Teraz każdy ze studentów będzie miał okazję sprawdzić w praktyce zdobytą na warsztatach wiedzę. Przygotowaliśmy dla wszystkich stanowiska pracy i ciekawe zadania badawcze, w których będzie można się wykazać wiedzą psychologiczną. Nie ukrywamy, że dla nas to także forma rekrutacji. Jeśli ktoś będzie się wyróżniał talentem i zaangażowaniem, to nasze drzwi stoją otworem – informuje Wojda.
Wizyty są realizowane w ramach projektu „Rozwój u studentów i studentek kierunku psychologia oraz filologia angielska kompetencji oczekiwanych przez pracodawców”. Program jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.