Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media, w portalu Nowy Marketing podsumowuje rok 2017 w outdoorze. Stan opisuje najważniejsze wydarzenia, a także prognozuje trendy na 2018 rok. Jego zdaniem reklama OOH coraz lepiej koreluje z digitalem.
Coraz częściej mamy odruch, że informacje, które widzimy na nośnikach reklamy zewnętrznej, sprawdzamy w wyszukiwarkach na urządzeniach mobilnych. To sprawia, że komunikacja z klientami jest coraz bardziej efektywna. Jak wiadomo outdoor działa 24/h i nie można go wyłączyć. W połączeniu z digitalem stwarza coraz lepsze możliwości reklamy. Rynek reklamy internetowej rośnie najszybciej ze wszystkich segmentów. Co więcej, niektóre dane pokazują, że wydatki na reklamę mobile przekraczają te na reklamę desktopową. To dobrze wróży OOH.
Cały artykuł dostępny tutaj: NowyMarketing podsumowuje rok 2017: Outdoor