raport,wypowiedź, ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, trendy, reklama internetowa, social media
raport,wypowiedź, ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, trendy, reklama internetowa, social media

Marcin Stan w Nowym Marketingu


Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media, w portalu Nowy Marketing podsumowuje rok 2017 w outdoorze. Stan opisuje najważniejsze wydarzenia, a także prognozuje trendy na 2018 rok. Jego zdaniem reklama OOH coraz lepiej koreluje z digitalem.

Coraz częściej mamy odruch, że informacje, które widzimy na nośnikach reklamy zewnętrznej, sprawdzamy w wyszukiwarkach na urządzeniach mobilnych. To sprawia, że komunikacja z klientami jest coraz bardziej efektywna. Jak wiadomo outdoor działa 24/h i nie można go wyłączyć. W połączeniu z digitalem stwarza coraz lepsze możliwości reklamy. Rynek reklamy internetowej rośnie najszybciej ze wszystkich segmentów. Co więcej, niektóre dane pokazują, że wydatki na reklamę mobile przekraczają te na reklamę desktopową. To dobrze wróży OOH.

 

Cały artykuł dostępny tutaj: NowyMarketing podsumowuje rok 2017: Outdoor

 

 


AKTUALNOŚCI BANK WIEDZY POMOC KARIERA POLITYKA PRYWATNOŚCI STREFA KLIENTA

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając z witryny, zgadzasz się na ich stosowanie. Czytaj więcej: Polityka Prywatności.
Cityboard Media Sp. z o.o., ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa. Regon: 011355200, NIP: 5251003406. Spółka wpisana przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000024971. Wysokość kapitału zakładowego 50 000,00 PLN.
© 2022 Cityboard Media. All Rights Reserved.