Aktualności

Marcin Stan w Nowym Marketingu

Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media, w portalu Nowy Marketing podsumowuje rok 2017 w outdoorze. Stan opisuje najważniejsze wydarzenia, a także prognozuje trendy na 2018 rok. Jego zdaniem reklama OOH coraz lepiej koreluje z digitalem.

Coraz częściej mamy odruch, że informacje, które widzimy na nośnikach reklamy zewnętrznej, sprawdzamy w wyszukiwarkach na urządzeniach mobilnych. To sprawia, że komunikacja z klientami jest coraz bardziej efektywna. Jak wiadomo outdoor działa 24/h i nie można go wyłączyć. W połączeniu z digitalem stwarza coraz lepsze możliwości reklamy. Rynek reklamy internetowej rośnie najszybciej ze wszystkich segmentów. Co więcej, niektóre dane pokazują, że wydatki na reklamę mobile przekraczają te na reklamę desktopową. To dobrze wróży OOH.

 

Przeczytaj cały komentarz Marcina Stan z Cityboard Media.

Marcin Stan podsumowuje rok w outdoorze

 

 


Nasza strona używa plików cookies. Korzystając z witryny, zgadzasz się na ich stosowanie. Jak wyłączyć pliki cookies? Czytaj w zakładce Polityka Prywatności.

Cityboard Media Sp. z o.o., 00-640 Warszawa, ul. Mokotowska 1, Regon: 011355200, NIP: 525-10-03-406, Spółka wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000024971 Wysokość kapitału zakładowego 50 000,00 zł.

© 2017 Cityboard Media. All Rights Reserved.
logo_cbm.png