Aktualności

ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, kampania społeczna
ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, kampania społeczna

Kampania społeczna Hospicjum Promyczek


Fundacja Domowe Hospicjum Dziecięce „Promyczek” ruszyła w lutym z outdoorową kampanią społeczną promującą przekazywanie 1 % podatku. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.

Fundacja zapewnia całodobową i całotygodniową opiekę medyczną i psychologiczną, chorym dzieciom przebywającym w swoich rodzinnych domach. Bezpłatnie wypożycza im niezbędny sprzęt medyczny oraz udziela wsparcia socjalnego rodzinom, które z powodu choroby dziecka znalazły się w trudnej sytuacji materialnej.

Kampania realizowana jest na 30 nośnikach cityboard (6x3 m) w Warszawie. Do ekspozycji wykorzystano ekoplakat. Działania promocyjne potrwają do końca marca 2018.

 

 


.

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając z witryny, zgadzasz się na ich stosowanie. Jak wyłączyć pliki cookies? Czytaj w zakładce Polityka Prywatności.

Cityboard Media Sp. z o.o., 00-640 Warszawa, ul. Mokotowska 1, Regon: 011355200, NIP: 525-10-03-406, Spółka wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000024971 Wysokość kapitału zakładowego 50 000,00 zł.

© 2019 Cityboard Media. All Rights Reserved.