ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, uchwała krajobrazowa w Gdańsku
ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, uchwała krajobrazowa w Gdańsku

Marcin Stan w Dzienniku Bałtyckim


Gdańsk przyjął uchwałę krajobrazową. Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media, na łamach Dziennika Bałtyckiego komentuje uchwałę, która jest bardzo niekorzystna dla branży, może doprowadzić do monopolizacji rynku i nie szanuje praw nabytych.

Gdańscy radni przegłosowali uchwałę, która skutkuje tym, że prawo będzie działało wstecz, ponieważ nośniki reklamowe zbudowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, będą teraz musiały być zdemontowane. To pogwałcenie konstytucyjnych zasad. Inną kwestią jest, że dostosowanie istniejących nośników reklamowych do wymagań uchwały, w praktyce oznacza ich likwidację. Zapisy są tak skonstruowane, że branża systemowej reklamy zewnętrznej będzie musiała się wynieść z miasta. Zostanie w nim tylko dzika i nielegalna reklama z którą miasto chciało walczyć.

 

Cały artykuł dostępny tutaj: Marcin Stan w Dzienniku Bałtyckim

 

 


Cityboard Media z tytułem Google Partner


Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka


TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl