ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, marketing sportowy
ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, marketing sportowy

O marketingu sportowym na outdoorze


Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media, komentuje dla OOH Magazine temat marketingu sportowego. Porusza w nim, między innymi, kwestię kreatywnych rozwiązań outdoorowych oraz efektywnego planowania kampanii.

Warto wybrać te nośniki, które ulokowane są w miejscach przebywania grupy docelowej. Przykładowo, jeśli reklamujemy mecz piłkarski, czy galę sportów walki, to dobrze jest ulokować reklamę np. przy stacjach benzynowych. Te są często odwiedzane przez mężczyzn, więc dotrze do nich odpowiedni przekaz reklamowy. Jeśli chodzi o format, to optymalne są duże rozmiary, np. 12 x 4 m, ponieważ podkreślają one wyjątkowość wydarzenia.

Przeczytaj cały artykuł w OOH Magazine.

Reklama na start

 

 


Cityboard Media

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając z witryny, zgadzasz się na ich stosowanie. Jak wyłączyć pliki cookies? Czytaj Politykę Prywatności.

Cityboard Media Sp. z o.o., ul. Mokotowska 1, 00-640 Warszawa. Regon: 011355200, NIP: 5251003406. Spółka wpisana przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000024971. Wysokość kapitału zakładowego 50 000,00 PLN.

© 2021 Cityboard Media. All Rights Reserved.