Aktualności

Cityboard Media, artykuł, budowanie pozytywnego ux
Cityboard Media, artykuł, budowanie pozytywnego ux

Budowanie pozytywnego UX w sprzedaży usług


Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media, opracował artykuł, w którym pisze o 4 zasadach budowania pozytywnego UX w sprzedaży usług. Stan opisuje przykład strony Cityboard Media, która jest doskonałym narzędziem do sprzedaży usług.

Sprzedaż usług w internecie to nie to samo co sprzedaż produktów. W przypadku, tych ostatnich klient widzi fotografie i może ocenić, czy dana rzecz spełnia jego oczekiwania. Przed finalizacją zakupu w internecie może też udać się do sklepu stacjonarnego i dotknąć produktu, przymierzyć go, wypróbować. Takich możliwości nie daje internetowa sprzedaż usług. Jak w takim przypadku budować pozytywne UX? Jest na to kilka sposobów.

Przeczytaj cały artykuł w E-commerce & Digital Marketing.

Budowanie pozytywnego UX

 

 


.

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając z witryny, zgadzasz się na ich stosowanie. Jak wyłączyć pliki cookies? Czytaj w zakładce Polityka Prywatności.

Cityboard Media Sp. z o.o., 00-640 Warszawa, ul. Mokotowska 1, Regon: 011355200, NIP: 525-10-03-406, Spółka wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000024971 Wysokość kapitału zakładowego 50 000,00 zł.

© 2019 Cityboard Media. All Rights Reserved.