Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media, opracował artykuł, w którym pisze o 4 zasadach budowania pozytywnego UX w sprzedaży usług. Stan opisuje przykład strony Cityboard Media, która jest doskonałym narzędziem do sprzedaży usług.
Sprzedaż usług w internecie to nie to samo co sprzedaż produktów. W przypadku, tych ostatnich klient widzi fotografie i może ocenić, czy dana rzecz spełnia jego oczekiwania. Przed finalizacją zakupu w internecie może też udać się do sklepu stacjonarnego i dotknąć produktu, przymierzyć go, wypróbować. Takich możliwości nie daje internetowa sprzedaż usług. Jak w takim przypadku budować pozytywne UX? Jest na to kilka sposobów.
Przeczytaj cały artykuł w E-commerce & Digital Marketing.

Efektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.
Dzięki działaniom naszych ekspertów uzyskaliśmy status agencji partnerskiej Meta (Facebook, Instagram, WhatsApp, Giphy). Wiemy, jak dobrze i efektywnie planować kampanie w środowisku Meta i wykorzystywać to z korzyścią dla klientów.
Nasze doświadczenie w realizowaniu kampanii na Pintereście zaowocowało statusem partnera Pinterest Business. Dzięki temu mamy dostęp do zaawansowanych szkoleń i możemy lepiej planować i realizować kampanie dla naszych klientów.