Cityboard Media, artykuł, budowanie pozytywnego ux
Cityboard Media, artykuł, budowanie pozytywnego ux

Budowanie pozytywnego UX w sprzedaży usług


Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media, opracował artykuł, w którym pisze o 4 zasadach budowania pozytywnego UX w sprzedaży usług. Stan opisuje przykład strony Cityboard Media, która jest doskonałym narzędziem do sprzedaży usług.

Sprzedaż usług w internecie to nie to samo co sprzedaż produktów. W przypadku, tych ostatnich klient widzi fotografie i może ocenić, czy dana rzecz spełnia jego oczekiwania. Przed finalizacją zakupu w internecie może też udać się do sklepu stacjonarnego i dotknąć produktu, przymierzyć go, wypróbować. Takich możliwości nie daje internetowa sprzedaż usług. Jak w takim przypadku budować pozytywne UX? Jest na to kilka sposobów.

Przeczytaj cały artykuł w E-commerce & Digital Marketing.

Budowanie pozytywnego UX

 

 


Cityboard Media z tytułem Google Partner


Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka


TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl