Cityboard Media, artykuł, raport ooh 2018, media & marketing polska
Cityboard Media, artykuł, raport ooh 2018, media & marketing polska

Marcin Stan komentuje "Raport OOH 2018"


Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media, komentuje między innymi sprawę uchwały krajobrazowej i rozstrzygnięć sądów w Opolu i Łodzi, które uznały lokalne uchwały za nieważne.

Te dwa zdarzenia pokazują, że można skutecznie zabiegać o swoje prawa i poddawać w wątpliwość nieprzemyślane pomysły urzędników. Chcę wierzyć, że te przypadki sprawią, że inni lokalni urzędnicy z większym rozsądkiem podejdą do projektowanych uchwał. Działania urzędników pokazują brak szacunku dla praw nabytych. Tak jak każdy rozsądny człowiek, nie godzimy się na bałagan reklamowy w miastach i chcemy uporządkowania przestrzeni, ale ważne jest, aby robić to zgodnie z prawem.

Przeczytaj cały artykuł w Media&Marketing Polska.

Raport OOH 2018

 

 


Cityboard Media z tytułem Google Partner


Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka


TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl