Związek postanowił wykorzystać outdoor do kampanii, która ma zwrócić uwagę na fakt, że nauczyciele w Polsce zarabiają za mało. Plakat w centralnym punkcie zawiera kwotę 1 751 zł netto, czyli wysokość wynagrodzenia zasadniczego nauczyciela stażysty. Kompozycję uzupełniają, między innymi, wizerunek ucznia i hasło: „Chcemy godnie zarabiać”.
Kampania jest realizowana w 52 miastach w całej Polsce (między innymi w Warszawie, Opolu, Wrocławiu, Gdańsku, czy Łodzi). Do promocji wykorzystano ponad 50 nośników cityboard (6x3 m). Ekspozycja potrwa do końca maja 2018.


Efektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.
Dzięki działaniom naszych ekspertów uzyskaliśmy status agencji partnerskiej Meta (Facebook, Instagram, WhatsApp, Giphy). Wiemy, jak dobrze i efektywnie planować kampanie w środowisku Meta i wykorzystywać to z korzyścią dla klientów.
Nasze doświadczenie w realizowaniu kampanii na Pintereście zaowocowało statusem partnera Pinterest Business. Dzięki temu mamy dostęp do zaawansowanych szkoleń i możemy lepiej planować i realizować kampanie dla naszych klientów.