Katarzyna Wójtowicz, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media, skomentowała dla Dziennika Polskiego temat dotyczący uchwały krajobrazowej w Krakowie. Wójtowicz zwraca uwagę, że uchwała za nic ma szacunek dla praw nabytych przedsiębiorców i na równi traktuje reklamę systemową i reklamę dziką, która budowana jest bez zezwolenia.
Irracjonalne zapisy uchwały w praktyce likwidują systemową reklamę zewnętrzną. Uchwała sprawi, że z miasta zniknie reklama legalna, zbudowana zgodnie z prawem, a reklama dzika za jakiś czas znów się pojawi.
Przeczytaj cały artykuł w Dzienniku Polskim.
Uchwała krajobrazowa w Krakowie

Efektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.
Dzięki działaniom naszych ekspertów uzyskaliśmy status agencji partnerskiej Meta (Facebook, Instagram, WhatsApp, Giphy). Wiemy, jak dobrze i efektywnie planować kampanie w środowisku Meta i wykorzystywać to z korzyścią dla klientów.
Nasze doświadczenie w realizowaniu kampanii na Pintereście zaowocowało statusem partnera Pinterest Business. Dzięki temu mamy dostęp do zaawansowanych szkoleń i możemy lepiej planować i realizować kampanie dla naszych klientów.