Cityboard Media, Tour de Pologne, 2018
Cityboard Media, Tour de Pologne, 2018

Ruszyła kampania „90 lat Tour de Pologne”


Tegoroczny Tour de Pologne 2018 rozgrywany jest w 100-lecie uzyskania przez Polskę niepodległości i 90 rocznicę pierwszego wyścigu. Impreza rozpocznie się 4 sierpnia w Krakowie i zakończy 10 sierpnia w Bukowinie Tatrzańskiej. Cityboard Media od kilkunastu lat jest partnerem medialnym wyścigu i wspiera promocję wydarzenia.

 

 

Kampania reklamy zewnętrznej jest realizowana w 47 miastach w całej Polsce. Do promocji wykorzystano ponad 300 nośników cityboard (6x3 m) i kilkadziesiąt supercityboard (12x4 m). Ekspozycja potrwa do końca lipca 2018.

 


Nasza strona używa plików cookies. Korzystając z witryny, zgadzasz się na ich stosowanie. Jak wyłączyć pliki cookies? Czytaj w zakładce Polityka Prywatności.

Cityboard Media Sp. z o.o., 00-640 Warszawa, ul. Mokotowska 1, Regon: 011355200, NIP: 525-10-03-406, Spółka wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000024971 Wysokość kapitału zakładowego 50 000,00 zł.

© 2020 Cityboard Media. All Rights Reserved.