Cityboard Media, Tour de Pologne, 2018
Cityboard Media, Tour de Pologne, 2018

Ruszyła kampania „90 lat Tour de Pologne”


Tegoroczny Tour de Pologne 2018 rozgrywany jest w 100-lecie uzyskania przez Polskę niepodległości i 90 rocznicę pierwszego wyścigu. Impreza rozpocznie się 4 sierpnia w Krakowie i zakończy 10 sierpnia w Bukowinie Tatrzańskiej. Cityboard Media od kilkunastu lat jest partnerem medialnym wyścigu i wspiera promocję wydarzenia.

 

 

Kampania reklamy zewnętrznej jest realizowana w 47 miastach w całej Polsce. Do promocji wykorzystano ponad 300 nośników cityboard (6x3 m) i kilkadziesiąt supercityboard (12x4 m). Ekspozycja potrwa do końca lipca 2018.

 


Cityboard Media z tytułem Google Partner


Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka


TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl