Cityboard Media, Marketer +, Marcin Wojda
Cityboard Media, Marketer +, Marcin Wojda

Efektywność komunikacji na każdym etapie życia produktu


Marcin Wojda, który w Cityboard Media jest Pełnomocnikiem Zarządu ds. Sprzedaży, opublikował w portalu Marketer+ tekst ekspercki o sposobach mierzenia efektów komunikacyjnych na poszczególnych etapach życia produktu.

Produkty żyją coraz krócej. Aż trudno czasem uwierzyć, że niektóre wciąż funkcjonują w naszej świadomości, a już dawno zakończyły swój rynkowy żywot. Funkcjonujemy w czasach fast food i fast fashion, a jedyną stałą rzeczą w marketingu jest zmiana. Odpowiednie monitorowanie pozycji rynkowej produktu może zagwarantować jego dłuższy żywot i większe zyski.

 

Cały artykuł dostępny tutaj: Cykl życia produktu - Marketer+

 

 


Cityboard Media z tytułem Google Partner


Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka


TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl