Wyścig to najważniejsza kolarska impreza amatorska w kraju. Rywalizacja kolarzy zaplanowana jest na 10 sierpnia 2018 roku. Start i metę wyznaczono w Bukowinie Tatrzańskiej, a na kolarzy czeka 58 kilometrów trasy pełnej wysokich podjazdów. Firmę reprezentować będą: Marcin Wojda, Krzysztof Dziekański, Leszek Mrugas, Jarosław Kwietniowski, Łukasz Miłowski, Wiktor Balcer, a także osoby towarzyszące.

Współpracownicy Cityboard Media do wyścigu przygotowywali się między innymi pod czujnym okiem Czesława Langa, który w czerwcu poprowadził dla nich trening. Cityboard Media od kilkunastu lat jest partnerem medialnym wyścigu i wspiera promocję wydarzeń organizowanych przez Tour de Pologne. Relacja z wydarzenia 10 sierpnia na Facebooku Cityboard Media.

Efektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.
Dzięki działaniom naszych ekspertów uzyskaliśmy status agencji partnerskiej Meta (Facebook, Instagram, WhatsApp, Giphy). Wiemy, jak dobrze i efektywnie planować kampanie w środowisku Meta i wykorzystywać to z korzyścią dla klientów.
Nasze doświadczenie w realizowaniu kampanii na Pintereście zaowocowało statusem partnera Pinterest Business. Dzięki temu mamy dostęp do zaawansowanych szkoleń i możemy lepiej planować i realizować kampanie dla naszych klientów.