8. Europrejski Kongres MŚP, Cityboard Media, Katowice
8. Europrejski Kongres MŚP, Cityboard Media, Katowice

Synergia mediów szansą dla MŚP


Pierwszym z prelegentów był Wiktor Balcer - PR Partner w Cityboard Media, ekspert z zakresu PR i komunikacji oraz wykładowca na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Wiktor mówił o marketingu przyszłości. – Czeka nas era marketingu wartości. Firmy muszą dostosować swoje wartości, do zasad wyznawanych przez klientów. W przeciwnym razie czeka je spadek zaufania, a co za tym idzie, spadek sprzedaży produktów i usług. Przyszłość reklamy i marketingu tkwi w digitalu – zauważa. Marcin Wojda, który jest pełnomocnikiem zarządu ds. sprzedaży w Cityboard Media, ekspertem z zakresu marketingu i reklamy i wykładowcą na Uniwersytecie SWPS w Warszawie, poruszył temat synergii mediów. – Nowoczesny marketing może rozwijać małe i średnie firmy. Warto dziś korzystać z mediów tradycyjnych i digitalowych, bo ich łączenie daje zaskakująco dobre efekty – wyjaśniał Marcin. Jego wystąpienie zawierało też opis case study firmy Inmart, która jest klientem Cityboard Media. Spotkanie zamknęło wystąpienie Łukasza Wyglądały - socjologa, mediowca, stratega, praktyka nowych technologii i businessmana specjalizującego się w transformacji digital. Wyglądała pracował dla marek takich jak Nestle, Mercedes czy Henkel. W Onet (RASP) był odpowiedzialny za kierowanie zespołami mar-tech odpowiedzialnymi za produkt, w tym także teamem developerskim i IT. Współzałożyciel Performance Academy. W swojej prezentacji mówił o rozwijającym się w Polsce rynku e-commerce. Panel poprowadziła Marta Kazana-Piętka, która jest HR Business Partnerem w Cityboard Media.

Kongres jest najważniejszym spotkaniem firm z sektora MSP w Europie. Wydarzenie odbywało się w dniach 17-19 października. Panel Instytutu zaplanowano na 18 października, na godzinę 9:30. Imprezę zorganizowano w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach. Instytut Cityboard Media na Kongresie pojawił się po raz 4. Cityboard Media był patronem medialnym imprezy.


Cityboard Media z tytułem Google Partner


Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka


TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl