Widżet Callback, czyli jak zatrzymać klienta

Widżet Callback, czyli jak zatrzymać klienta


Marcin Stan opublikował na stronach magazynu "E-commerce & Digital Marketing" artykuł pod tytułem "Widżet Callback, czyli jak zatrzymać klienta" dotyczący narzędzi widżet Callback. W artykule Marcin Stan doradza w kwestii funkcjonalności rozwiązań zachęcających do kontaktu telefonicznego z firmą.

Wysoki współczynnik odrzuceń i krótki czas pobytu na stronie to zmory każdego marketera. Jeśli użytkownik szybko ucieka ze strony internetowej, to warto go zachęcić, do pozostania na witrynie. Jak to zrobić? Można użyć widżetu Callback.

 

Cały artykuł dostępny tutaj: Przydatne narzędzie: widżet Callback - E-commerce & Digital Marketing

 

 


AKTUALNOŚCI BANK WIEDZY POMOC KARIERA POLITYKA PRYWATNOŚCI STREFA KLIENTA

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając z witryny, zgadzasz się na ich stosowanie. Czytaj więcej: Polityka Prywatności.
Cityboard Media Sp. z o.o., ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa. Regon: 011355200, NIP: 5251003406. Spółka wpisana przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000024971. Wysokość kapitału zakładowego 50 000,00 PLN.
© 2022 Cityboard Media. All Rights Reserved.