Aktualności

Widżet Callback, czyli jak zatrzymać klienta


Marcin Stan opublikował na stronach magazynu "E-commerce & Digital Marketing" artykuł pod tytułem "Widżet Callback, czyli jak zatrzymać klienta" dotyczący narzędzi widżet Callback. W artykule Marcin Stan doradza w kwestii funkcjonalności rozwiązań zachęcających do kontaktu telefonicznego z firmą.

Wysoki współczynnik odrzuceń i krótki czas pobytu na stronie to zmory każdego marketera. Jeśli użytkownik szybko ucieka ze strony internetowej, to warto go zachęcić, do pozostania na witrynie. Jak to zrobić? Można użyć widżetu Callback.

 

Cały artykuł dostępny tutaj: Przydatne narzędzie: widżet Callback - E-commerce & Digital Marketing

 

 


.

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając z witryny, zgadzasz się na ich stosowanie. Jak wyłączyć pliki cookies? Czytaj w zakładce Polityka Prywatności.

Cityboard Media Sp. z o.o., 00-640 Warszawa, ul. Mokotowska 1, Regon: 011355200, NIP: 525-10-03-406, Spółka wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000024971 Wysokość kapitału zakładowego 50 000,00 zł.

© 2019 Cityboard Media. All Rights Reserved.