Marcin Wojda o reklamie świątecznej w OOH Magazine

Marcin Wojda o reklamie świątecznej w OOH Magazine


Marcin Wojda, który w Cityboard Media jest Pełnomocnikiem Zarządu ds. Sprzedaży, opublikował w portalu OOH Magazine tekst ekspercki dotyczący reklamy świątecznej. Marcin opisuje w nim, między innymi, jak działa reklama świąteczna i dlaczego chętnie kupujemy pod jej wpływem.

Torowanie, naśladowanie innych, wielokanałowość, tworzenie punktów odniesienia - to tylko kilka mechanizmów psychologicznych wykorzystywanych w reklamie świątecznej, aby przekonać nas do zakupów. Ogromne kolejki w marketach świadczą o tym, że mechanizmy są skuteczne.

 

Cały artykuł dostępny tutaj: Reklama świąteczna - OOH Magazine

 

 


Cityboard Media z tytułem Google Partner


Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka


TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl