WHD rusza z nową kampanią

WHD rusza z nową kampanią


WHD jest organizacją pożytku publicznego. Celem działalności jest nieodpłatne wspieranie i świadczenie opieki paliatywnej nad dziećmi, młodzieżą i młodymi dorosłymi ze schorzeniami ograniczającymi życie. Fundacja od wielu lat korzysta z outdooru w swoich działaniach. W kampanii wykorzystano w tym roku dwa nowe projekty plakatu, które jednak kolorystyką i fontem nawiązują do poprzednich kreacji. Na jednym z plakatów wykorzystano grafikę chłopca, który przytula misia, a na drugim pojawia się sam miś.

 

Kampania WHD na nośnikach Cityboard Media

 

Kampania realizowana jest na 50 nośnikach cityboard (6x3 m) w Warszawie. Do ekspozycji wykorzystano ekoplakat. Działania promocyjne ruszyły od pierwszych dni stycznia 2019 i potrwają do końca kwietnia br.

 

 


Cityboard Media

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając z witryny, zgadzasz się na ich stosowanie. Jak wyłączyć pliki cookies? Czytaj Politykę Prywatności.

Cityboard Media Sp. z o.o., ul. Mokotowska 1, 00-640 Warszawa. Regon: 011355200, NIP: 5251003406. Spółka wpisana przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000024971. Wysokość kapitału zakładowego 50 000,00 PLN.

© 2021 Cityboard Media. All Rights Reserved.