Andrzej Grudziński podsumowuje rok 2018

Andrzej Grudziński podsumowuje rok 2018


Andrzej Grudziński, po raz kolejny, skomentował dla branżowego portalu Wirtualne Media rok 2018 i opowiedział o trendach na 2019. "Rynek reklamy outdoorowej odnotowuje od kilku lat wzrosty sprzedaży. To niewątpliwie sukces i cieszę się, że Cityboard Media mocno się do tych wzrostów przyczynia. Obraliśmy dobry kurs i pewnie się go trzymamy. Ważne dla nas jest też to, że w mijającym roku większa część realizowanych przez nas projektów pochodzi bezpośrednio od reklamodawców" - mówi Andrzej Grudziński.

 

Cały artykuł dostępny tutaj: Andrzej Grudziński podsumowuje 2018 w Wirtualnych Mediach

 

 


Cityboard Media z tytułem Google Partner


Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka


TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl