Andrzej Grudziński podsumowuje rok 2018

Andrzej Grudziński podsumowuje rok 2018


Andrzej Grudziński, po raz kolejny, skomentował dla branżowego portalu Wirtualne Media rok 2018 i opowiedział o trendach na 2019. "Rynek reklamy outdoorowej odnotowuje od kilku lat wzrosty sprzedaży. To niewątpliwie sukces i cieszę się, że Cityboard Media mocno się do tych wzrostów przyczynia. Obraliśmy dobry kurs i pewnie się go trzymamy. Ważne dla nas jest też to, że w mijającym roku większa część realizowanych przez nas projektów pochodzi bezpośrednio od reklamodawców" - mówi Andrzej Grudziński.

 

Cały artykuł dostępny tutaj: Andrzej Grudziński podsumowuje 2018 w Wirtualnych Mediach

 

 


AKTUALNOŚCI BANK WIEDZY POMOC KARIERA POLITYKA PRYWATNOŚCI STREFA KLIENTA

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając z witryny, zgadzasz się na ich stosowanie. Czytaj więcej: Polityka Prywatności.
Cityboard Media Sp. z o.o., ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa. Regon: 011355200, NIP: 5251003406. Spółka wpisana przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000024971. Wysokość kapitału zakładowego 50 000,00 PLN.
© 2022 Cityboard Media. All Rights Reserved.