Wielki format dla silnej marki

Wielki format dla silnej marki


Marcin Stan opublikował na łamach OOH Magazine artykuł dotyczący wykorzystania outdooru przez silne marki. Tekst jest swoistym podsumowaniem roku 2018 w branży OOH. Zawiera także prognozę trendów na 2019. "W 2018 silne marki chętnie korzystały z OOH i nie wiele wskazuje, że ten trend ulegnie zmianie w nadchodzącym roku. Dlaczego? Ponieważ silne marki traktują reklamę wielkoformatową jako jeden z podstawowych kanałów dotarcia do klientów. Skutecznych kanałów. Outdoor zapewnia bezpośredni, trudny do pominięcia, wielokrotny kontakt odbiorcy z przekazem reklamowym. Poza domem czy biurem odbiorca jest bardziej otwarty na kontakt z otoczeniem, zwraca uwagę na eksponowane treści" - pisze Marcin Stan.

 

Cały artykuł dostępny tutaj: Marcin Stan w OOH Magazine

 

 


Cityboard Media z tytułem Google Partner


Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka


TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl