Marketing emocjonalny w e-sklepie

Marketing emocjonalny w e-sklepie


Marcin Wojda i Wiktor Balcer opublikowali na stronach portalu Nowy Marketing tekst ekspercki dotyczący roli emocji w zakupach internetowych. Wyjaśniają w nim między innymi, czym jest mechanizm torowania, reklama wielokanałowa, a także wysiłek poznawczy. Okazuje się, że nie bez znaczenia są fonty użyte do opisu danego produktu w e-sklepie. Wpływają one na decyzje zakupowe i są bezpośrednio związane z emocjami. Fonty ozdobne o skomplikowanym kroju trudniej się czyta i trzeba włożyć większy wysiłek poznawczy, aby poprawnie je odczytać. Większy wysiłek poznawczy obniża afekt do danego produktu i zmniejsza prawdopodobieństwo zakupu. Konsumenci nie lubią informacji trudnych do przeczytania, ponieważ wymagają one większego wysiłku poznawczego.

Marketing emocjonalny opiera się na mechanizmach tworzenia emocjonalnego związku pomiędzy marką/produktem a klientem. Marketing emocjonalny sprzedaje nie produkty i usługi, ale konkretny styl życia i doznania. Kluczową rolę odgrywa tu nie potrzeba, a pożądanie.

 

Cały artykuł dostępny tutaj: Marketing emocjonalny w e-sklepie - Nowy Marketing

 

 


Cityboard Media z tytułem Google Partner


Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka


TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl