Cityboard Media partnerem kampanii Rak’n’Roll

Cityboard Media partnerem kampanii Rak’n’Roll


Fundacja powstała w październiku 2009 roku z inicjatywy Magdy Prokopowicz, która po swoich doświadczeniach z chorobą onkologiczną chciała pomóc innym chorym w podobnej sytuacji. Celem Fundacji jest przełamywanie tabu związanego z podejściem do raka w Polsce oraz stworzenie nowej jakości w sposobie mówienia o raku w przestrzeni publicznej. Fundacja swoje działania finansuje z 1 procenta podatku. Najnowsza kampania zachęca do wspierania Fundacji, aby mogła ona realizować swoje cele. Dzięki zebranym środkom, w 2018 roku Fundacja otoczyła opieką 63 podopiecznych i pomogła im w zebraniu 1 775 500 zł. W ramach programu „iPoRaku” objętych wsparciem było kolejne 40 osób. Zebrane pieniądze pomogły zapewnić 645 godzin bezpłatnych konsultacji psychoonkologicznych. KRS Fundacji to 0000 338 803.

 

 

 

Kampania jest realizowana na 6 nośnikach cityboard w Warszawie i potrwa do końca kwietnia 2019 roku.

 

 


Cityboard Media z tytułem Google Partner


Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka


TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl