Cityboard Media partnerem kampanii Rak’n’Roll

Cityboard Media partnerem kampanii Rak’n’Roll


Fundacja powstała w październiku 2009 roku z inicjatywy Magdy Prokopowicz, która po swoich doświadczeniach z chorobą onkologiczną chciała pomóc innym chorym w podobnej sytuacji. Celem Fundacji jest przełamywanie tabu związanego z podejściem do raka w Polsce oraz stworzenie nowej jakości w sposobie mówienia o raku w przestrzeni publicznej. Fundacja swoje działania finansuje z 1 procenta podatku. Najnowsza kampania zachęca do wspierania Fundacji, aby mogła ona realizować swoje cele. Dzięki zebranym środkom, w 2018 roku Fundacja otoczyła opieką 63 podopiecznych i pomogła im w zebraniu 1 775 500 zł. W ramach programu „iPoRaku” objętych wsparciem było kolejne 40 osób. Zebrane pieniądze pomogły zapewnić 645 godzin bezpłatnych konsultacji psychoonkologicznych. KRS Fundacji to 0000 338 803.

 

 

 

Kampania jest realizowana na 6 nośnikach cityboard w Warszawie i potrwa do końca kwietnia 2019 roku.

 

 


AKTUALNOŚCI BANK WIEDZY POMOC KARIERA POLITYKA PRYWATNOŚCI STREFA KLIENTA

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając z witryny, zgadzasz się na ich stosowanie. Czytaj więcej: Polityka Prywatności.
Cityboard Media Sp. z o.o., ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa. Regon: 011355200, NIP: 5251003406. Spółka wpisana przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000024971. Wysokość kapitału zakładowego 50 000,00 PLN.
© 2022 Cityboard Media. All Rights Reserved.