Aktualności

Cityboard Media partnerem kampanii Rak’n’Roll


Fundacja powstała w październiku 2009 roku z inicjatywy Magdy Prokopowicz, która po swoich doświadczeniach z chorobą onkologiczną chciała pomóc innym chorym w podobnej sytuacji. Celem Fundacji jest przełamywanie tabu związanego z podejściem do raka w Polsce oraz stworzenie nowej jakości w sposobie mówienia o raku w przestrzeni publicznej. Fundacja swoje działania finansuje z 1 procenta podatku. Najnowsza kampania zachęca do wspierania Fundacji, aby mogła ona realizować swoje cele. Dzięki zebranym środkom, w 2018 roku Fundacja otoczyła opieką 63 podopiecznych i pomogła im w zebraniu 1 775 500 zł. W ramach programu „iPoRaku” objętych wsparciem było kolejne 40 osób. Zebrane pieniądze pomogły zapewnić 645 godzin bezpłatnych konsultacji psychoonkologicznych. KRS Fundacji to 0000 338 803.

 

 

 

Kampania jest realizowana na 6 nośnikach cityboard w Warszawie i potrwa do końca kwietnia 2019 roku.

 

 


.