Cityboard Media partnerem 76.Tour de Pologne

Cityboard Media partnerem 76.Tour de Pologne


Kampania reklamy zewnętrznej jest realizowana we wszystkich największych miastach w Polsce. Do promocji wykorzystano 225 nośników cityboard (6x3 m) i 57 supercityboard (12x4 m). Cityboard Media od kilkunastu lat jest partnerem medialnym wyścigu i wspiera promocję wydarzenia. Po raz drugi w Tour de Pologne Amatorów (impreza towarzysząca) wystartuje Drużyna Kolarska Cityboard Media.

 

 

 

Tegoroczny wyścig rozpocznie się 3 sierpnia w Krakowie. Na starcie pojawi się 18 grup zawodowych UCI World Tour oraz cztery drużyny z dzikimi kartami – Reprezentacja Polski, Cofidis, Team Novo Nordisk i Gazprom-RusVelo. Tegoroczny wyścigu rozgrywany jest w stulecie polskiego olimpizmu pod hasłem „Wyścig Pokoleń”. Impreza zakończy 10 sierpnia w Bukowinie Tatrzańskiej.

 

 


Cityboard Media

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając z witryny, zgadzasz się na ich stosowanie. Jak wyłączyć pliki cookies? Czytaj Politykę Prywatności.

Cityboard Media Sp. z o.o., ul. Mokotowska 1, 00-640 Warszawa. Regon: 011355200, NIP: 5251003406. Spółka wpisana przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000024971. Wysokość kapitału zakładowego 50 000,00 PLN.

© 2021 Cityboard Media. All Rights Reserved.