Marcin Stan w OOH Magazine o reklamie świątecznej

Marcin Stan w OOH Magazine o reklamie świątecznej


Plakaty przeznaczone na nośniki outdoorowe rządzą się swoimi prawami. Powinny one zawierać niewielką ilość informacji – najlepiej jedno krótkie zdanie; liczy się prostota przekazu. Jeśli reklamujemy świąteczne produkty spożywcze, to ważne aby przekaz zawierał przymiotniki opisujące produkt. Dla przykładu: jeśli kawa, to aromatyczna, jeśli czekoladki to delikatne, jeśli napój, to orzeźwiający. Sam layout powinien mieć jeden główny i skupiający uwagę element – np. kubek kawy w świątecznym wydaniu.

Stosowane kolory powinny być  żywe, intensywne, tak aby przyciągały wzrok. W przypadku Bożego Narodzenia takim naturalnym kolorem jest czerwień i zieleń, które doskonale wybija się z szarości (grudnie w Polsce już od wielu lat nie są  śnieżne). Nie sprawdzają się kolory pastelowe, czy delikatne przejścia tonalne. Jeśli jednak już jest konieczność ich zastosowania, to ważne, aby w projekcie graficznym znajdował się jeden żywy i kontrastujący element - pisze Marcin Stan.

 

To tylko część tekstu. Cały tekst dostępny tutaj: Świąteczna kampania na OOH - dobre praktyki

 

 


Cityboard Media z tytułem Google Partner


Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka


TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl