Marcin Stan w OOH Magazine o reklamie świątecznej

Marcin Stan w OOH Magazine o reklamie świątecznej


Plakaty przeznaczone na nośniki outdoorowe rządzą się swoimi prawami. Powinny one zawierać niewielką ilość informacji – najlepiej jedno krótkie zdanie; liczy się prostota przekazu. Jeśli reklamujemy świąteczne produkty spożywcze, to ważne aby przekaz zawierał przymiotniki opisujące produkt. Dla przykładu: jeśli kawa, to aromatyczna, jeśli czekoladki to delikatne, jeśli napój, to orzeźwiający. Sam layout powinien mieć jeden główny i skupiający uwagę element – np. kubek kawy w świątecznym wydaniu.

Stosowane kolory powinny być  żywe, intensywne, tak aby przyciągały wzrok. W przypadku Bożego Narodzenia takim naturalnym kolorem jest czerwień i zieleń, które doskonale wybija się z szarości (grudnie w Polsce już od wielu lat nie są  śnieżne). Nie sprawdzają się kolory pastelowe, czy delikatne przejścia tonalne. Jeśli jednak już jest konieczność ich zastosowania, to ważne, aby w projekcie graficznym znajdował się jeden żywy i kontrastujący element - pisze Marcin Stan.

 

To tylko część tekstu. Cały tekst dostępny tutaj: Świąteczna kampania na OOH - dobre praktyki

 

 


Cityboard Media z tytułem Google Partner

Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka

TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media agencją partnerską Meta

Meta PartnerDzięki działaniom naszych ekspertów uzyskaliśmy status agencji partnerskiej Meta (Facebook, Instagram, WhatsApp, Giphy). Wiemy, jak dobrze i efektywnie planować kampanie w środowisku Meta i wykorzystywać to z korzyścią dla klientów.

Cityboard Media partnerem Pinterest Business

Pinterest PartnerNasze doświadczenie w realizowaniu kampanii na Pintereście zaowocowało statusem partnera Pinterest Business. Dzięki temu mamy dostęp do zaawansowanych szkoleń i możemy lepiej planować i realizować kampanie dla naszych klientów.

KONTAKT

Cityboard Media Sp. z o.o.
  ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
  +48 730 222 500
  +48 22 376 99 00
  office@cityboard.pl
  Pn-Pt 9:00-17:00

NEWSLETTER

Newsletter zawierający aktualności, materiały informacyjne, marketingowe oraz handlowe.
newsletter
Zapisz się na nasz newsletter

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl