Cityboard Media na 9. Europejskim Kongresie MSP w Katowicach

Cityboard Media na 9. Europejskim Kongresie MSP w Katowicach


W  tym roku tytuł naszego panelu brzmi „Nowoczesny marketing - content i emocje”. Prelegenci przygotowali wystąpienia, które pokazują, jak łączyć dobry content z przekazem emocjonalnym, aby stworzyć efektywną komunikację marketingową. Eksperci wyjaśnią, między innymi, jak łączyć  reklamę zewnętrzną z reklamą na Facebooku, czy jak wykorzystać potencjał  pozycjonowania stron www.

Spotkanie rozpocznie się od wystąpienia pt. „Marketing i emocje - dlaczego warto łączyć te płaszczyzny”. Wiktor Balcer (PR Partner w Cityboard Media, wykładowca na Uniwersytecie SWPS w Warszawie) opowie o roli emocji w reklamie i przykładach ich zastosowania.

„Od prologu do mety, czyli jak tworzyć nowoczesne kampanie reklamowe” to tytuł wystąpienia Marcin Wojda (Dyrektor Sprzedaży w Cityboard Media, wykładowca na Uniwersytecie SWPS w Warszawie), który wyjaśni co wpływa na efektywność reklamy i marketingu.

Spotkanie zakończy wystąpienie Czesława Langa, jednego z najwybitniejszych polskich sportowców, organizator Tour de Pologne, największego w Polsce wyścigu kolarskiego, należącego do UCI Pro Tour. W wystąpieniu pod tytułem „Pasja, rywalizacja, profesjonalizm - marketing sportowy w praktyce”, Czesław Lang przedstawi swoje doświadczenia związane z przygotowaniem i promowaniem jednej z największych imprez sportowych w naszym kraju.

Kongres to najważniejsze spotkanie firm sektora MŚP w Europie. Wydarzenie to jest już na stałe zapisane jest w tradycji europejskich wydarzeń gospodarczych. W ciągu trzech dni Kongresu zaplanowano kilkadziesiąt sesji panelowych oraz szereg warsztatów i spotkań, w których udział wezmą eksperci z kraju i zagranicy. Kongres odbędzie się w dniach 16-18 października 2019. Panel „Nowoczesny marketing - content i emocje” zaplanowany jest na czwartek 17.10.2019. Początek o godzinie 9:30.

 

 


Cityboard Media z tytułem Google Partner


Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka


TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl