Aktualności

Marcin Stan podsumowuje rok 2019 dla Wirtualnych Mediów

Marcin Stan podsumowuje rok 2019 dla Wirtualnych Mediów


Przedstawiciele Zarządu Cityboard Media po raz kolejny skomentowali dla Wirtualnych Mediów mijający rok w branży outdoorowej. Tym razem o rynku reklamy zewnętrznej opowiedział Marcin Stan."Szykuje nam się ciekawy rok, bogaty w wydarzenia sportowe i polityczne, a to zawsze jest pole do popisu dla OOH. Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej mężczyzn to jedna z największych imprez sportowych na świecie, która sprawia, że bardzo mocno aktywizują się określone marki (elektronika, czy dobra szybko zbywalne). Udział polskiej reprezentacji sprawi, że wielu sponsorów będzie korzystało z wizerunków naszych piłkarzy. Olimpijczycy nie są może tak popularni jak piłkarze, ale kilka marek (np. sportowych) zapewne zdecyduje się na kampanie z ich udziałem. Czekają nas też wybory prezydenckie, a politycy wiedzą, że outdoor jest skuteczny, więc chętnie po niego sięgają w kampaniach" - mówi Marcin Stan.

 

Cały artykuł dostępny tutaj: Marcin Stan podsumowuje rok 2019 w Wirtualnych Mediach

 

 


.

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając z witryny, zgadzasz się na ich stosowanie. Jak wyłączyć pliki cookies? Czytaj w zakładce Polityka Prywatności.

Cityboard Media Sp. z o.o., 00-640 Warszawa, ul. Mokotowska 1, Regon: 011355200, NIP: 525-10-03-406, Spółka wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000024971 Wysokość kapitału zakładowego 50 000,00 zł.

© 2020 Cityboard Media. All Rights Reserved.