Przedstawiciele Zarządu Cityboard Media po raz kolejny skomentowali dla Wirtualnych Mediów mijający rok w branży outdoorowej. Tym razem o rynku reklamy zewnętrznej opowiedział Marcin Stan. "Szykuje nam się ciekawy rok, bogaty w wydarzenia sportowe i polityczne, a to zawsze jest pole do popisu dla OOH. Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej mężczyzn to jedna z największych imprez sportowych na świecie, która sprawia, że bardzo mocno aktywizują się określone marki (elektronika, czy dobra szybko zbywalne). Udział polskiej reprezentacji sprawi, że wielu sponsorów będzie korzystało z wizerunków naszych piłkarzy. Olimpijczycy nie są może tak popularni jak piłkarze, ale kilka marek (np. sportowych) zapewne zdecyduje się na kampanie z ich udziałem. Czekają nas też wybory prezydenckie, a politycy wiedzą, że outdoor jest skuteczny, więc chętnie po niego sięgają w kampaniach" - mówi Marcin Stan.
Cały artykuł dostępny tutaj: Marcin Stan podsumowuje rok 2019 w Wirtualnych Mediach