Andrzej Grudziński komentuje rok dla Nowego Marketingu

Andrzej Grudziński komentuje rok dla Nowego Marketingu


Nowy Marketing po raz kolejny podsumował rok w branży reklamowej. Wśród opinii nie mogło zabraknąć komentarza Andrzeja Grudzińskiego. "Najważniejsze wyzwania w 2020? Efektywne łączenie mediów, tak aby zadziałała synergia. To jedno z podstawowych wyzwań, z którymi muszą się mierzyć firmy mediowe, jeśli chcą oferować produkty najwyższej jakości. Jak pokazało ostatnie badanie przeprowadzone na zlecenie Facebooka, dla Millenialsów i Generacji Z outdoor reklama na Facebooku to podstawowe źródło informacji o produktach i usługach. W Cityboard Media stawiamy na łączenie outdooru z rozwiązaniami digitalowymi, bo w tym tkwi przyszłość komunikacji" - zapewnia Andrzej Grudziński.

 

Cały artykuł dostępny tutaj: Andrzej Grudziński w Nowym Marketingu

 

 


Cityboard Media z tytułem Google Partner


Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka


TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl