Andrzej Grudziński komentuje rok dla Nowego Marketingu

Andrzej Grudziński komentuje rok dla Nowego Marketingu


Nowy Marketing po raz kolejny podsumował rok w branży reklamowej. Wśród opinii nie mogło zabraknąć komentarza Andrzeja Grudzińskiego, Pełnomocnika Zarządu Cityboard Media."Najważniejsze wyzwania w 2020? Efektywne łączenie mediów, tak aby zadziałała synergia. To jedno z podstawowych wyzwań, z którymi muszą się mierzyć firmy mediowe, jeśli chcą oferować produkty najwyższej jakości. Jak pokazało ostatnie badanie przeprowadzone na zlecenie Facebooka, dla Millenialsów i Generacji Z reklama na Facebooku to podstawowe źródło informacji o produktach i usługach. W Cityboard Media stawiamy na łączenie outdooru z rozwiązaniami digitalowymi, bo w tym tkwi przyszłość komunikacji" - zapewnia Andrzej Grudziński.

 

Cały artykuł dostępny tutaj: Andrzej Grudziński w Nowym Marketingu

 

 


Nasza strona używa plików cookies. Korzystając z witryny, zgadzasz się na ich stosowanie. Jak wyłączyć pliki cookies? Czytaj w zakładce Polityka Prywatności.

Cityboard Media Sp. z o.o., 00-640 Warszawa, ul. Mokotowska 1, Regon: 011355200, NIP: 525-10-03-406, Spółka wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000024971 Wysokość kapitału zakładowego 50 000,00 zł.

© 2020 Cityboard Media. All Rights Reserved.