Wpływ koronawirusa na branżę outdoorową - komentarz dla Nowego Marketingu

Wpływ koronawirusa na branżę outdoorową - komentarz dla Nowego Marketingu


Nowy Marketing zebrał opinię od przedstawicieli najważniejszych firm na rynku reklamy zewnętrznej. - Podchodzimy do całej sytuacji racjonalnie. Planujemy działania krótkofalowe i długofalowe, aby poradzić sobie na rynku. Mamy dla naszych klientów oferty specjalne, nowe zasady współpracy i działania pakietowe, gdzie łączymy outdoor np. z Facebook Ads. Jeśli zgłaszają się do nas wieloletni klienci, którzy chcą przełożyć kampanie, to rozmawiamy z nimi, jak możemy im pomóc, bo dla nas ważne są relacje. Dobre relacje - mówi Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media.

 

Cały artykuł z komentarzem dostępny tutaj: Wpływ koronawirusa na OOH - Marcin Stan dla Nowego Marketingu

 

 


Cityboard Media z tytułem Google Partner


Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka


TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl