Tytuł firma otrzymała kolejno w latach 2015, 2016, 2017, 2018 i 2019. Każde wydanie konkursu kończyło się uroczystą galą. W tym roku, z powodu pandemii COVID-19, gala została odwołana, a o nagrodzie każda z firm została poinformowana e-mailowo. Wyróżnienia rozdano po raz 11. W konkursie BCC nagradza firmy, które dbają o jak najlepsze relacje z pracownikami i z otoczeniem biznesowym. Wobec zaistniałych okoliczności, takie wartości zyskują dodatkowo na znaczeniu.
Tegoroczna edycja "FDW" jest szczególna. Nie możemy się spotkać w siedzibie BCC, porozmawiać i wymienić doświadczeniami z zakresu CSR. Wierzę jednak, że przetrwamy ten trudny czas i wyjdziemy z niego obronną ręką. Wnioski, które wyciągniemy z lekcji jaką zaserwowała nam pandemia, posłużą nam do tworzenia jeszcze lepszych programów z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu -
mówi Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media.
Cityboard Media jest członkiem BCC od 2015 roku. Każdego roku wspieramy OPP, organizujemy kampanie społeczne, pomagamy potrzebującym i wspieramy inicjatywy pracownicze.