Do grupy klientów Cityboard Digital (dział digitalowy Cityboard) trafiła kolejna marka. Firma jest odpowiedzialna za zakup i obsługę social mediowej części kampanii promocyjnej „Familijnych”. Komunikacja przebiega pod hasłem “Familijne Wieczory Filmowe” i ma zachęcać do korzystania z przekąski przy okazji oglądania filmów czy seriali w TV bądź Internecie. - Cieszmy się, że nawiązaliśmy współpracę przy okazji „Familijnych”. To dla nas ważny krok, ponieważ Cityboard Digital zyskuje zaufanie uznanych marek – mówi Marcin Wojda, pełnomocnik zarządu ds. sprzedaży w Cityboard.
Firma odpowiada za dobór i zakup mediów (Facebook i Instagram) oraz za działania na GIPHY, w tym stworzenie digital stickersów oraz maski AR/VR na Facebook'u i Instagramie (Spark AR). Pozostała część kampanii obejmuje plansze sponsorskie w TV, spoty w serwisach VOD, konkurs, a także komunikację marketingową w punktach sprzedaży. Działania potrwają od 18 stycznia do końca marca 2021 r.