Cityboard współpracuje z marką „Familijne“

Cityboard współpracuje z marką „Familijne“


Do grupy klientów Cityboard Digital (dział digitalowy Cityboard) trafiła kolejna marka. Firma jest odpowiedzialna za zakup i obsługę social mediowej części kampanii promocyjnej „Familijnych”. Komunikacja przebiega pod hasłem “Familijne Wieczory Filmowe” i ma zachęcać do korzystania z przekąski przy okazji oglądania filmów czy seriali w TV bądź Internecie. - Cieszmy się, że nawiązaliśmy współpracę przy okazji „Familijnych”. To dla nas ważny krok, ponieważ Cityboard Digital zyskuje zaufanie uznanych marek – mówi Marcin Wojda, pełnomocnik zarządu ds. sprzedaży w Cityboard.

 

 

 

Firma odpowiada za dobór i zakup mediów (Facebook i Instagram) oraz za działania na GIPHY, w tym stworzenie digital stickersów oraz maski AR/VR na Facebook'u i Instagramie (Spark AR). Pozostała część kampanii obejmuje plansze sponsorskie w TV, spoty w serwisach VOD, konkurs, a także komunikację marketingową w punktach sprzedaży. Działania potrwają od 18 stycznia do końca marca 2021 r.

 

 


AKTUALNOŚCI BANK WIEDZY POMOC KARIERA POLITYKA PRYWATNOŚCI STREFA KLIENTA

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając z witryny, zgadzasz się na ich stosowanie. Czytaj więcej: Polityka Prywatności.
Cityboard Media Sp. z o.o., ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa. Regon: 011355200, NIP: 5251003406. Spółka wpisana przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000024971. Wysokość kapitału zakładowego 50 000,00 PLN.
© 2022 Cityboard Media. All Rights Reserved.