Cityboard Media stawia na ekologię i dla klientów przygotował plecaki i torby, które zostały uszyte z ekoplakatu wykorzystywanego do druku reklam wielkoformatowych.
Ekoplakat to innowacyjne podłoże drukarskie, które gwarantuje doskonałą jakość ekspozycji reklamy. Dzięki swoim właściwościom materiał ten może być wykorzystany ponownie (w kampaniach rotujących) lub też poddany recyklingowi i upcyklingowi. Jako jedyni na rynku oferujemy swoim klientom ekoplakat na nośniki cityboard i supercityboard.
- Cityboard od zawsze kładł duży nacisk na działania ekologiczne. Energooszczedne lampy, fotowoltaika na wybranych nośnikach, czy stosowanie ekoplakatów to najlepsze przykłady. Produkty z owych ekoplakatów są naszym najnowszym pomysłem, który pokazuje, że działamy odpowiedzialnie - mówi Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media.
- Wiemy, że wielu naszych klientów zwraca uwagę na kwestie ochrony środowiska. Cieszy nas to, szczególnie, że teraz możemy pokazać w praktyce, jak wykorzystać ekoplakaty, które nie pełnią już funkcji reklamowej - mówi Andrzej Grudziński, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media
Z ekoplakatów uszyliśmy plecaki, nerki, worki, torby zakupowe, a także sakwy rowerowe. - Pierwsza partia, która do nas trafiła to kilkaset produktów. Przeznaczymy je dla naszych klientów, współpracowników, partnerów biznesowych i przyjaciół firmy. Planujemy też konkursy w mediach społecznościowych, gdzie każdy będzie mógł wygrać nerkę, czy torbę - mówi Wiktor Balcer, Marketing & PR Manager Cityboard Media.
Na podobne rozwiązanie zdecydował się ING Bank Śląski (czytaj artykuł: "ING wyprodukował plecaki z ekoplakatu"), który wykorzystał do produkcji plecaków, toreb i nerek ekoplakaty zastosowane w kampanii reklamowej banku realizowanej na nośnikach Cityboard Media. Bank takie akcje realizował już kilkukrotnie.
Przygotowaniem produktów z ekoplakatów zajęła się firma Trashki z Krakowa. Sesję zdjęciową przygotował Dział Digital Cityboard Media.