W marcu na naszych nośnikach ruszyła kampania wspierająca Towarzystwo Przyjaciół Ukrainy, które zachęca do przekazywania środków na rzecz ofiar rosyjskiej agresji na Ukrainę.
Towarzystwo Przyjaciół Ukrainy (TPU) istnieje od 2004 r. Organizacja powstała z inicjatywy grupy studentów ukrainistyki i z założenia skupia nie tylko Ukraińców, ale również Polaków oraz przedstawicieli innych narodowości zainteresowanych ukraińską tematyką - kulturą, turystyką, dobrosąsiedzkimi stosunkami. W ostatnich dniach organizacja zajęła się świadczeniem pomocy medycznej i humanitarnej dla ludności cywilnej, Wojska Obrony Terytorialnej oraz dla ukraińskich żołnierzy na terenie Ukrainy. Kampania billboardowa na nośnikach Cityboard Media ma zachęcić do przekazywania środków finansowych na wyżej wymienione cele.
- Kampanie realizujemy pro bono. Wiemy, jak ważne jest, aby wspierać inicjatywy, które pomagają w tak trudnej sytuacji. Wielu naszych podwykonawców pochodzi z Ukrainy, bądź ma tam swoich bliskich – mówi Wiktor Balcer, pełnomocnik zarządu Cityboard Media.
Kampania realizowana jest na billboardach cityboard (6x3 m) w Białymstoku, Lublinie, Łodzi, Olsztynie, Poznaniu, Rzeszowie, Wrocławiu, Warszawie, a także na Śląsku. Szczegóły dotyczące wsparcia można znaleźć na stronie: www.tpu.org.pl/wojna_na_ukrainie