Cityboard zmniejsza emisję CO2

Cityboard zmniejsza emisję CO2

Dzięki zmianie oświetlenia billboardów Cityboard Media w 2021 r. przyczynił się do wyemitowała do atmosfery ponad 8 ton mniej CO2.

W minionym roku postanowiliśmy wymienić oświetlenie na swoich nośnikach reklamowych. Dotychczasowe lampy są sukcesywnie zastępowane oświetleniem LED. – Dzięki ścisłej współpracy Cityboard Media z inżynierami znającymi doskonale specyfikę outdooru, powstały lampy Canaluminair W/B 14-02. Gwarantują one minimalny pobór mocy (34 W), a przy tym równomierne oświetlenie ekranu – mówi Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media. Minimalny pobór mocy (lampa zużywa wielokrotnie mniej energii niż poprzednio stosowany model), to oczywiście mniejsze zużycie energii, a co za tym idzie zmniejszenie emisji CO2. – Według naszych wyliczeń, zastosowanie energooszczędnych lamp na 1/3 sieci naszych nośników, przełożyło się na zmniejszenie rocznej emisji CO2 aż o ponad 8 ton w 2021 r. Cieszymy się z tego faktu, ponieważ rozwiązania ekologiczne od lat są wdrażane w naszej firmie. Przypomnę choćby ekoplakat, który po wykorzystaniu w kampaniach reklamowych przerabiamy na plecaki, nerki, worki, czy torby, które trafiają do naszych klientów – dodaje Marcin Stan.

Wskaźnik emisyjności wylicza Krajowy Ośrodek Bilansowania i Zarządzania Emisjami Zespół Zarządzania Krajową Bazą
(raport dostępny pod adresem: kobize.pl/Wskazniki_emisyjnosci_grudzien_2021.pdf).

 

Wspomniana lampa Canaluminair W/B 14-02 w 2019 została nagrodzona przez Business Centre Club Medalem Europejskim. 

 

 Cityboard zmniejsza emisję CO2

Świąteczna kampania marki Play na nośniku oświetlonym nową lampą.

 

W 2022 roku planujemy sukcesywnie wymieniać oświetlenie na pozostałych nośnikach reklamowych w swojej sieci.  

 


Cityboard Media z tytułem Google Partner


Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka


TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl