Aktualności

psychologia reklamy, ooh, reklama zewnętrzna, kreacja, outdoor, reklama internetowa, digital, wypowiedź
psychologia reklamy, ooh, reklama zewnętrzna, kreacja, outdoor, reklama internetowa, digital, wypowiedź

O psychologii reklamy w Nowym Marketingu


Dlaczego twórcy reklam serwują nam negatywne emocje, na plakatach reklamowych najczęściej prawy dolny róg jest pusty, a na zakupy nie wolno chodzić głodnym - na te pytania odpowiada artykuł pt."Psychologia reklamy, czyli dlaczego kupujemy więcej niż potrzebujemy", opublikowany w portalu Nowy Marketing. Temat komentuje Marcin Wojda, Pełnomocnik Zarządu ds. Sprzedaży, który mówi o wykorzystaniu psychologii w projektowaniu plakatów OOH:

Z mojego doświadczenia, a pracuję już w tej branży kilkanaście lat, wynika, że dobrze zaprojektowany plakat to taki, który jest prosty, ale wyrazisty, ma do 7 elementów (tło, adres, logo itd.) w tym 4 słowa, a najważniejszy przekaz jest w centralnym punkcie.

 

Cały wywiad dostępny tutaj: Psychologia reklamy, czyli dlaczego kupujemy więcej niż potrzebujemy

 


.

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając z witryny, zgadzasz się na ich stosowanie. Jak wyłączyć pliki cookies? Czytaj w zakładce Polityka Prywatności.

Cityboard Media Sp. z o.o., 00-640 Warszawa, ul. Mokotowska 1, Regon: 011355200, NIP: 525-10-03-406, Spółka wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000024971 Wysokość kapitału zakładowego 50 000,00 zł.

© 2019 Cityboard Media. All Rights Reserved.