Aktualności

kampania, reklama zewnętrzna, ooh, outdoor, kampania społeczna
kampania, reklama zewnętrzna, ooh, outdoor, kampania społeczna

Enel-Med ruszył z kampanią

Od połowy stycznia na nośnikach Cityboard Media ruszyła kampania Centrum Medycznego Enel-Med. Realizowana jest na 72 ekranach cityboard oraz 7 supercityboard.

Od połowy stycznia na nośnikach Cityboard Media ruszyła kampania Centrum Medycznego Enel-Med. Realizowana jest na 72 cityboardach (tablice reklamowe po powierzchni 18 m. kw.) oraz 7 supercityboardach (tablice o powierzchni 48 m. kw). Enel-Med w swojej kampanii promuje badania genetyczne, które można wykonywać w placówkach firmy. Badanie ma na celu wykrycie mutacji zwiększających ryzyko zachorowania np. na choroby zakrzepowo-zatorowe, czy choroby jelit. Dostępne są też pakiety badań onkologicznych.

Kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej Cityboard Media potrwa do połowy lutego 2017 roku.

 

 


.

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając z witryny, zgadzasz się na ich stosowanie. Jak wyłączyć pliki cookies? Czytaj w zakładce Polityka Prywatności.

Cityboard Media Sp. z o.o., 00-640 Warszawa, ul. Mokotowska 1, Regon: 011355200, NIP: 525-10-03-406, Spółka wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000024971 Wysokość kapitału zakładowego 50 000,00 zł.

© 2019 Cityboard Media. All Rights Reserved.