kampania, reklama zewnętrzna, ooh, outdoor, kampania społeczna
kampania, reklama zewnętrzna, ooh, outdoor, kampania społeczna

Enel-Med ruszył z kampanią

Od połowy stycznia na nośnikach Cityboard Media ruszyła kampania Centrum Medycznego Enel-Med. Realizowana jest na 72 ekranach cityboard oraz 7 supercityboard.

Od połowy stycznia na nośnikach Cityboard Media ruszyła kampania Centrum Medycznego Enel-Med. Realizowana jest na 72 cityboardach (tablice reklamowe po powierzchni 18 m. kw.) oraz 7 supercityboardach (tablice o powierzchni 48 m. kw). Enel-Med w swojej kampanii promuje badania genetyczne, które można wykonywać w placówkach firmy. Badanie ma na celu wykrycie mutacji zwiększających ryzyko zachorowania np. na choroby zakrzepowo-zatorowe, czy choroby jelit. Dostępne są też pakiety badań onkologicznych.

Kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej Cityboard Media potrwa do połowy lutego 2017 roku.

 

 


Cityboard Media z tytułem Google Partner


Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka


TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl