kampania, reklama zewnętrzna, ooh, outdoor, kampania społeczna
kampania, reklama zewnętrzna, ooh, outdoor, kampania społeczna

Enel-Med ruszył z kampanią

Od połowy stycznia na nośnikach Cityboard Media ruszyła kampania Centrum Medycznego Enel-Med. Realizowana jest na 72 ekranach cityboard oraz 7 supercityboard.

Od połowy stycznia na nośnikach Cityboard Media ruszyła kampania Centrum Medycznego Enel-Med. Realizowana jest na 72 cityboardach (tablice reklamowe po powierzchni 18 m. kw.) oraz 7 supercityboardach (tablice o powierzchni 48 m. kw). Enel-Med w swojej kampanii promuje badania genetyczne, które można wykonywać w placówkach firmy. Badanie ma na celu wykrycie mutacji zwiększających ryzyko zachorowania np. na choroby zakrzepowo-zatorowe, czy choroby jelit. Dostępne są też pakiety badań onkologicznych.

Kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej Cityboard Media potrwa do połowy lutego 2017 roku.

 

 


AKTUALNOŚCI BANK WIEDZY POMOC KARIERA POLITYKA PRYWATNOŚCI STREFA KLIENTA

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając z witryny, zgadzasz się na ich stosowanie. Czytaj więcej: Polityka Prywatności.
Cityboard Media Sp. z o.o., ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa. Regon: 011355200, NIP: 5251003406. Spółka wpisana przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000024971. Wysokość kapitału zakładowego 50 000,00 PLN.
© 2022 Cityboard Media. All Rights Reserved.