ustawa krajobrazowa, reklama zewnętrzna, identyfikacja wizualna, logo, ooh, outdoor
ustawa krajobrazowa, reklama zewnętrzna, identyfikacja wizualna, logo, ooh, outdoor

W Forbes o Ustawie krajobrazowej


Miesięcznik Forbes opublikował w listopadowym wydaniu advertorial przygotowany przez Cityboard Media. Tekst poświęcony jest Ustawie krajobrazowej i powstających w oparciu o nią uchwał krajobrazowych.

 

Kraków, Łódź, Gdańsk, Szczecin - kolejne miasta opracowują projekty uchwał krajobrazowych. To, co pierwotnie miało porządkować przestrzeń, w praktyce wprowadza chaos prawny, może uruchomić lawinę pozwów wobec samorządów, a także naraża na utratę dochodów ogromną rzeszę podmiotów.

Artykuł opisuje między innymi dobre i złe praktyki w zakresie prac nad uchwałami, a także konsekwencje jakie może wywołać wdrażanie niektórych pomysłów.

Jak można się domyślać, skutki przegłosowania uchwał takich jak ta w Krakowie, mogą być bardzo kosztowne dla samorządów. Na łamach prasy przedstawiciele branży już zapowiedzieli, że skorzystają z drogi sądowej. Samorządy czeka zatem lawina pozwów o odszkodowania, ponieważ prawo będzie działało wstecz, uniemożliwiając firmom prowadzenie legalnej działalności gospodarczej.

Cały wywiad dostępny tutaj: USTAWA KRAJOBRAZOWA

 


Nasza strona używa plików cookies. Korzystając z witryny, zgadzasz się na ich stosowanie. Jak wyłączyć pliki cookies? Czytaj w zakładce Polityka Prywatności.

Cityboard Media Sp. z o.o., 00-640 Warszawa, ul. Mokotowska 1, Regon: 011355200, NIP: 525-10-03-406, Spółka wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000024971 Wysokość kapitału zakładowego 50 000,00 zł.

© 2020 Cityboard Media. All Rights Reserved.