ustawa krajobrazowa, reklama zewnętrzna, identyfikacja wizualna, logo, ooh, outdoor
ustawa krajobrazowa, reklama zewnętrzna, identyfikacja wizualna, logo, ooh, outdoor

W Forbes o Ustawie krajobrazowej


Miesięcznik Forbes opublikował w listopadowym wydaniu advertorial przygotowany przez Cityboard Media. Tekst poświęcony jest Ustawie krajobrazowej i powstających w oparciu o nią uchwał krajobrazowych.

 

Kraków, Łódź, Gdańsk, Szczecin - kolejne miasta opracowują projekty uchwał krajobrazowych. To, co pierwotnie miało porządkować przestrzeń, w praktyce wprowadza chaos prawny, może uruchomić lawinę pozwów wobec samorządów, a także naraża na utratę dochodów ogromną rzeszę podmiotów.

Artykuł opisuje między innymi dobre i złe praktyki w zakresie prac nad uchwałami, a także konsekwencje jakie może wywołać wdrażanie niektórych pomysłów.

Jak można się domyślać, skutki przegłosowania uchwał takich jak ta w Krakowie, mogą być bardzo kosztowne dla samorządów. Na łamach prasy przedstawiciele branży już zapowiedzieli, że skorzystają z drogi sądowej. Samorządy czeka zatem lawina pozwów o odszkodowania, ponieważ prawo będzie działało wstecz, uniemożliwiając firmom prowadzenie legalnej działalności gospodarczej.

Cały wywiad dostępny tutaj: USTAWA KRAJOBRAZOWA

 


Cityboard Media z tytułem Google Partner


Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka


TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl