Cityboard Media po raz kolejny została laureatem konkursu „Firma Dobrze Widziana”. Organizatorem imprezy jest Business Centre Club, a honorowym patronatem wydarzenie objęło Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej.
Nagroda przyznawana jest tym firmom, które angażują się społecznie i podejmują szereg działań CSR. Finał siódmej edycji konkursu odbył się 23 listopada 2016 r. w siedzibie BCC w Warszawie. Po wręczeniu nagród uczestnicy wzięli udział w debacie dotyczącej CSR. W dyskusji dominowały głosy, że społeczna odpowiedzialność biznesu to powoli codzienność w polskich firmach.
Cieszymy się z tego wyróżnienia, a innym pomagamy, dlatego że warto to robić. Reklama zewnętrzna doskonale nadaje się do promowania akcji społecznych. Dlatego na naszych wielkoformatowych nośnikach cyklicznie są realizowane kampanie Hospicjów dla Dzieci, Wiosek Dziecięcych i akcje „1%”. Ponad to wspieramy, jako patron mediowy, Warszawską Operę Kameralną i Teatr Powszechny w Warszawie. Stawiamy na promocję sportu i aktywnego trybu życia, działając razem z Czesławem Langiem. Na ekranach cityboard i supercityboard co roku realizujemy ogólnopolską kampanię Tour de Pologne. Angażujemy się także w akcje promujące bezpieczeństwo na drodze oraz wspieramy domy dziecka i fundacje – mówi Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media.
Kapituła konkursu zwróciła także uwagę na fakt, że Cityboard Media wdraża działania ekologiczne. Mowa tu o ekoplakacie, czyli innowacyjnym podłożu drukarskim, które jest przyjazne i bezpieczne dla otoczenia naturalnego, a sam produkt jest w 100% przetwarzalny.