79. Tour de Pologne na ekranach Cityboard Media

79. Tour de Pologne na ekranach Cityboard Media

W lipcu realizujemy kampanie promującą 79. Tour de Pologne. Cityboard Media jest partnerem medialnym tego wydarzenia.

Tour de Pologne to najważniejszy wyścig kolarski w Polsce, a także jedno z najważniejszych wydarzeń sportowych. Organizatorem imprezy jest Lang Team, z którym Cityboard Media współpracuje od kilkunastu lat. – Kooperacja pomiędzy naszymi organizacjami ma długą historię. Wspieramy wyścigi i inne imprezy towarzyszące, które promują kolarstwo. Liczymy, że i w tym roku kampania na billboardach Cityboard Media przyciągnie na trasę wyścigu wielu kibiców – mówi Marcin Stan, członek zarządu Cityboard Media.

 

 

79. Tour de Pologne rozpocznie się 30 lipca w Kielcach, a zwycięzcę klasyfikacji generalnej poznamy na krakowskich Błoniach 5 sierpnia. Na trasie wyścigu będzie można zobaczyć billboardy promujące wydarzenie.

Tegoroczna kampania reklamy zewnętrznej jest realizowana w całej Polsce na kilkuset nośnikach cityboard (6x3 m) i kilkudziesięciu nośnikach supercityboard (12x4 m).


AKTUALNOŚCI BANK WIEDZY POMOC KARIERA POLITYKA PRYWATNOŚCI STREFA KLIENTA

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając z witryny, zgadzasz się na ich stosowanie. Czytaj więcej: Polityka Prywatności.
Cityboard Media Sp. z o.o., ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa. Regon: 011355200, NIP: 5251003406. Spółka wpisana przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000024971. Wysokość kapitału zakładowego 50 000,00 PLN.
© 2022 Cityboard Media. All Rights Reserved.