79. Tour de Pologne na ekranach Cityboard Media

79. Tour de Pologne na ekranach Cityboard Media

W lipcu realizujemy kampanie promującą 79. Tour de Pologne. Cityboard Media jest partnerem medialnym tego wydarzenia.

Tour de Pologne to najważniejszy wyścig kolarski w Polsce, a także jedno z najważniejszych wydarzeń sportowych. Organizatorem imprezy jest Lang Team, z którym Cityboard Media współpracuje od kilkunastu lat. – Kooperacja pomiędzy naszymi organizacjami ma długą historię. Wspieramy wyścigi i inne imprezy towarzyszące, które promują kolarstwo. Liczymy, że i w tym roku kampania na billboardach Cityboard Media przyciągnie na trasę wyścigu wielu kibiców – mówi Marcin Stan, członek zarządu Cityboard Media.

 

 

79. Tour de Pologne rozpocznie się 30 lipca w Kielcach, a zwycięzcę klasyfikacji generalnej poznamy na krakowskich Błoniach 5 sierpnia. Na trasie wyścigu będzie można zobaczyć billboardy promujące wydarzenie.

Tegoroczna kampania reklamy zewnętrznej jest realizowana w całej Polsce na kilkuset nośnikach cityboard (6x3 m) i kilkudziesięciu nośnikach supercityboard (12x4 m).


Cityboard Media z tytułem Google Partner


Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka


TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl