W lipcu realizujemy kampanie promującą 79. Tour de Pologne. Cityboard Media jest partnerem medialnym tego wydarzenia.
Tour de Pologne to najważniejszy wyścig kolarski w Polsce, a także jedno z najważniejszych wydarzeń sportowych. Organizatorem imprezy jest Lang Team, z którym Cityboard Media współpracuje od kilkunastu lat. – Kooperacja pomiędzy naszymi organizacjami ma długą historię. Wspieramy wyścigi i inne imprezy towarzyszące, które promują kolarstwo. Liczymy, że i w tym roku kampania na billboardach Cityboard Media przyciągnie na trasę wyścigu wielu kibiców – mówi Marcin Stan, członek zarządu Cityboard Media.
79. Tour de Pologne rozpocznie się 30 lipca w Kielcach, a zwycięzcę klasyfikacji generalnej poznamy na krakowskich Błoniach 5 sierpnia. Na trasie wyścigu będzie można zobaczyć billboardy promujące wydarzenie.
Tegoroczna kampania reklamy zewnętrznej jest realizowana w całej Polsce na kilkuset nośnikach cityboard (6x3 m) i kilkudziesięciu nośnikach supercityboard (12x4 m).