Instytut Cityboard Media po raz piąty był uczestnikiem Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Drugiego dnia imprezy (11.10.2016) Instytut Cityboard Media zorganizował panel ekspercki pod hasłem: "Współczesna komunikacja – wyróżnij się albo zgiń?". Eksperci starali się odpowiedzieć na pytania o aktualną kondycję reklamy, doradzić które formy komunikowania są skuteczne oraz pokazać, na co zwracać uwagę przy projektowaniu kampanii.
Panel zorganizowany przez Instytut Cityboard Media cieszył się ogromną popularnością. Sala, która mogła pomieścić 300 osób, pękała w szwach. Marcin Wojda, Dyrektor Sprzedaży Cityboard Media, mówił między innymi o procesie konwergencji mediów. - Współcześnie mamy do czynienia z tendencją przenikania się mediów, np. outdoor wykorzystuje streaming video, czy internet - wyjaśniał Wojda.
Tomasz Niziołek, ekspert z zakresu planowania kampanii, zwracał uwagę na błędy przy doborze mediów. - Telewizja zbuduje nam szybki zasięg, ale ów zasięg nie musi się przełożyć na efektywność, bo kiedy np. reklamujemy lokalne wydarzenie, to zasięg ogólnopolski jest nam zwyczajnie niepotrzebny; nasza reklama nie trafia wtedy do grupy docelowej - komentował Niziołek. Robert Narojek, który przez wiele lat zarządzał markami z sektora spożywczego, a teraz jest właścicielem firmy N-czekolada, w swoim wystąpieniu mówił o marketingu empatycznym. - Kontekst jest wszystkim co nas otacza. Smartfony i mobilność konsumentów zmieniły relacje jakie konsumenci tworzą z markami. Dziś to konsument ma całkowitą władzę nad markami, dlatego to "context is king" - twierdzi Narojek.
Cityboard Media aktywnie promował VI Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Informacja o Kongresie pojawiła się na 5 warszawskich ekranach ecolight i 30 ekranach cityboard w największych miastach Polski.