kongres małych i średnich przedsiębiorców, instytut cityboard media, identyfikacja wizualna, logo, współczesna komunikacja, reklama zewnętrzna, planowanie kampanii reklamowej, niestandardowe formy komunikacji, ecolight, ekrany ecolight
kongres małych i średnich przedsiębiorców, instytut cityboard media, identyfikacja wizualna, logo, współczesna komunikacja, reklama zewnętrzna, planowanie kampanii reklamowej, niestandardowe formy komunikacji, ecolight, ekrany ecolight

10 października rusza VI Europejski Kongres Małych i Średnich Przedsiębiorstw


Od 10 do 12 października w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach odbędzie się VI Europejski Kongres Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Instytut Cityboard Media będzie jednym z uczestników Kongresu. Wystąpienia prelegentów będą przebiegały pod hasłem: "Współczesna komunikacja – wyróżnij się albo zgiń?"

Eksperci odpowiedzą na pytania:

  • Czy „klasyczne” reklamy to już przeżytek?
  • Niestandardowe formy komunikacji z klientami – co działa, a czego unikać?
  • Czego potrzeba, aby skorzystać z nowych form komunikacji?
  • Które medium reklamowe wybrać by kampania była skuteczna?
  • Jak zaplanować kampanię reklamową, by dotrzeć do Klienta?

Zaproszeni eksperci:

  • Robert Narojek, Właściciel firmy N-czekolada,
  • Tomasz Niziołek, Wieloletni ekspert w zakresie kampanii reklamowych,
  • Marcin Wojda, Dyrektor Sprzedaży Cityboard Media.

Moderatorem będzie Wiktor Balcer, specjalista ds. PR Cityboard Media. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

Cityboard Media będzie aktywnie promował imprezę. Informacja o Kongresie pojawi się na 5 warszawskich ekranach ecolight i 30 cityboardach w największych miastach Polski.


Cityboard Media z tytułem Google Partner


Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka


TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl