Wystartowała kampania promująca największą wystawę o polskiej kinematografii, którą organizuje EC1 Łódź. Za kampanię odpowiedzialna jest Cityboard Digital.
„EC1 Łódź — Miasto Kultury” to instytucja kultury prowadzona przez Miasto Łódź i Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Swoją siedzibę ma w dawnej Elektrowni Łódzkiej. Wystawa o polskim kinie „Kino Polonia” zostanie otwarta 14 października 2023 roku w Narodowym Centrum Kultury Filmowej w Łodzi (NCKF).
W październiku EC1 otworzy nie tylko „Kino Polonia” a także „Materię kina”, która będzie opowiadać o filmie przez proces jego powstawania – od inspiracji i scenariusza, przez wybór ekipy filmowej i obsadę aktorską, po premierę i udział w festiwalach. Unikatowość tej ekspozycji polega na tym, że jednym ze sposobów jej zwiedzania będzie wejście do gry w produkcję filmu.
Obie wystawy są ściśle powiązane z edukacją filmową. Przygotowywane są studia: efektów specjalnych, telewizyjne, dźwięku, animacji poklatkowej i postprodukcji. Będą z nich korzystać dzieci i młodzież, rodziny i grupy znajomych, amatorzy i profesjonaliści.
Promocją wystaw zajmuje się Wydział Marketingu i Komunikacji EC1 we współpracy z zespołem Cityboard Digital, który odpowiada m.in. za doradztwo, zakup mediów tradycyjnych i internetowych. Nasza agencja odpowiada również za opracowanie strategii współpracy z influencerami, media plany, rezerwacje i zakup czasu, przestrzeni i powierzchni reklamowej.
Cityboard Digital współpracuje z “EC1 Łódź- Miasto Kultury” w wyniku wygranego przetargu. Oferty w nim złożyły łącznie trzy domy mediowe. Głównym kryterium wyboru zwycięskiej agencji była zaoferowana cena. Kampania będzie realizowana do końca b.r.