Z początkiem roku na naszych nośnikach ruszyła kampania promująca 32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Plakaty Fundacji WOŚP pierwszy raz w historii pojawiły się na ekranach Cityboard.
Jako firma od wielu lat wspieramy szereg instytucji i fundacji, które działają na rzecz dobra społecznego. – Cieszymy się, że w tym roku Fundacja WOŚP zaprezentowała swoją kampanię na naszych billboardach. Tak duża i silna marka zasługuje na odpowiednią ekspozycję. Liczę, że to dobry początek dłużej współpracy – mówi Marcin Stan, członek zarządu Cityboard Media.
Hasło tegorocznego Finału to „Płuca po pandemii. Gramy dla dzieci i dorosłych”. Celem zbiórki jest zgromadzenie środków na zakup sprzętu dla oddziałów pulmonologicznych dla dzieci i dorosłych do diagnozowania, monitorowania i rehabilitacji chorób płuc. 32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie się 28 stycznia 2024 r.
W ramach współpracy, tegoroczna kampania 32. Finału WOŚP jest realizowana w Warszawie na kilkudziesięciu nośnikach cityboard (6x3 m).