Andrzej Grudziński i Czesław Lang podpisali nową umowę o współpracy pomiędzy Cityboard Media a Lang Teamem – organizatorem największego w Polsce wyścigu kolarskiego Tour de Pologne, należącego do kolarskiej ligi mistrzów.
Cityboard Media z Lang Teamem współpracuje od kilkunastu lat. Ostatnia umowa wygasła z końcem 2023 roku, a wiosną 2024 strony podpisały nowy dokument. - Czesław Lang i Lang Team to nasi partnerzy biznesowi z którym łączy nas długa relacja biznesowa i sportowa. Cieszymy się, że udało nam się dojść do porozumienia w sprawie kontynuacji współpracy. Kampanie Lang Teamu od zawsze mają swoje miejsce na billboardach cityboard i to się nie zmieni w najbliższych latach – komentuje Andrzej Grudziński, pełnomocnik zarządu firmy.
Na mocy umowy Cityboard Media został partnerem medialnym wydarzeń organizowanych przez Lang Team i otrzymał wyłączność w kategorii reklama zewnętrzna. Nowa umowa zakłada realizacje każdego roku kampanii outdoorowych blisko tysiącu ekranach cityboard i supercityboard. Dzięki temu informacja o imprezach i wyścigach dotrze do wielu milionów odbiorców.
Cityboard Media co roku realizuje kampanie promujące jedną z największych imprez sportowych w kraju - wyścig kolarski Tour de Pologne. Dodatkowo wspiera promocję innych imprez sportowych, takich jak Tour de Pologne Amatorów, Orlen Lang Team Race, czy szereg imprez towarzyszących. W tym roku na billboardach Cityboard będzie można zobaczyć także kampanię promującą Tour de Pologne Kobiet.
W ramach współpracy w amatorskich imprezach kolarskich bierze udział drużyna Cityboard Media, a współpracownicy firmy mają okazję trenować kolarstwo pod okiem Czesława Langa.