W lutym i marcu 2025 Hospicjum Promyczek realizuje na naszych nośnikach kampanie społeczną promującą przekazywanie 1,5 % podatku.
To kolejny rok współpracy pomiędzy Hospicjum Promyczek a Cityboard Media. – W 2025 roku udostępniliśmy pro bono Hospicjum billboardy cityboard, aby zachęcać odbiorców do dokonywania wpłat z 1,5 % podatku. Cieszymy się, że możemy wspierać Promyczka w swoich działaniach – mówi Marcin Stan, członek zarządu Cityboard Media.
W kampanii OOH Hospicjum korzysta z kreacji zbliżonej wizualnie do plakatów z poprzednich lat. Fundacja Promyczek skoncentrowała się na zwiększaniu świadomości na temat sytuacji beneficjentów hospicjum oraz zachęcaniu do przekazania fundacji 1,5% podatku.
Nowością jest wsparcie dla Hospicjum, którego udzieliła agencja Cityboard Digital (należy do Cityboard Media), która pro bono przygotowała kreacje do kampanii digitalowych. W oryginalny sposób łączą emocje z ważnym przesłaniem. – Pierwsza kreacja pokazuje ścigającego się z czasem chłopca w stroju superbohatera, co symbolizuje codzienne wyzwania podopiecznych Promyczka – wyjaśnia Dominik Łabuzek, Creative Partner w Cityboard Digital. – Druga jest bardziej emocjonalna, ponieważ przedstawia czuły moment między dzieckiem a opiekunem, i uwypukla miłość towarzyszącą w takiej sytuacji każdej rodzinie – dodaje. Key visuale stworzone przez Cityboard Digital będzie można zobaczyć w serwisach należących do Meta (Facebook i Instagram).
Domowe Hospicjum Dziecięce Promyczek od 2010 roku obejmuje domową opieką nieuleczalnie chore i umierające dzieci z kilku powiatów województwa mazowieckiego. Fundacja oferuje darmowe wypożyczenie niezbędnego dla pacjenta sprzętu, zapewnia całodobową i całotygodniową opiekę medyczną oraz psychologiczną chorym dzieciom przebywającym w swoich rodzinnych domach. Fundacja udziela też wsparcia socjalnego rodzinom, które z powodu choroby dziecka znalazły się w trudnej sytuacji materialnej. Po opieką hospicjum okresowo przebywa do 35 małych pacjentów.
Kampania w każdym z miesięcy realizowana jest na kilkunastu billboardach cityboard (6x3 m) w Warszawie. Do ekspozycji wykorzystano plakat papierowy.