Cityboard Digital z Medalem Europejskim Business Centre Club za elastyczność i microtargeting.
Medal Europejski to przedsięwzięcie mające na celu promowanie wyrobów oraz usług oferowanych przez firmy działające na obszarze Polski, oraz wyznaczanie i wyróżnianie przykładów dobrej jakości i promocja metod jej osiągania. Jest to też rekomendacja dla Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego. Ta inicjatywa jest napędzana przez Business Centre Club i Urząd Komitetu Integracji Europejskiej.
Cityboard Digital to agencja, która od samego początku pukała głośno do bram świata cyfrowego marketingu. Dzieli się na trzy filary: strategia, kreacja, media, które pracują w idealnej synergii choć na życzenie klienta mogą też pracować osobno.
To właśnie tej synergii i elastycznemu podejściu Cityboard Digital zawdzięcza nie tylko tą nagrodę, ale też doskonałe opinie klientów i kampanie, które odbijają się echem w całej Polsce.
– Dzięki stałemu rozwijaniu kompetencji i dążeniu do perfekcji każdy z działów Cityboard Digital jest w stanie zmierzać do jednego celu, czyli kolejnych udanych kampanii. Staramy się ciągle poszerzać możliwości agencji, żeby oferować usługi marketingowe na światowym poziomie – mówi Wiktor Balcer, pełnomocnik zarządu Cityboard Media.
To dopiero pierwszy Medal Europejski na koncie Cityboard Digital, ale już piąty dla Cityboardu. Poprzednie Medale trafiły do ekoplakatu, So!City oraz dwukrotnie do Cityboard Online.