wypowiedź, reklama zewnętrzna, podsumowanie roku, ooh, outdoor, trendy
wypowiedź, reklama zewnętrzna, podsumowanie roku, ooh, outdoor, trendy

Michał Stan komentuje rok dla OOH Magazine


Michał Stan, Prezes Zarządu Cityboard Media na stronach OOH Magazine podsumował minione 12 miesięcy w branży reklamy zewnętrznej.

 

Dla nas był to bardzo dobry rok. Założyliśmy sobie pewne cele do zrealizowania w 2016 i dopięliśmy swego. Sprawdza się nasza polityka rynkowa i dzięki temu, szczególnie w sprzedaży, odnosimy sukcesy.

 

Cały wywiad dostępny tutaj: Z optymizmem na rynku OOH – podsumowanie roku w reklamie zewnętrznej

 


Cityboard Media z tytułem Google Partner


Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka


TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl