Kampania wafli „Familijnych”
Nasza współpraca z marką Colian dotyczyła brandu Wafle Familijne. W kampanii marki ,Familijne’’ skupiliśmy się na odświeżeniu wizerunku przekąski i pokazaniu wafelków jako idealnego elementu towarzyszącemu rodzinnemu oglądaniu filmów.
Nasza koncepcja komunikacji polegała na stworzeniu digital stickersów oraz masek AR/VR, które wykorzystywane były w relacjach na Facebooku oraz Instagramie. Nasza propozycja dla brandu Colian zakładała stworzenie maski z efektem ,,czółka’’ pt. ,,Którym waflem jesteś?’’ i zakładała stworzenie kreacji graficznych wafli jako znanych bohaterów filmowych. Do promocji wykorzystaliśmy między innymi influencerów, czy Facebook Ads.
Wygenerowany ruch kierowaliśmy na specjalny LP stworzony na portalu Film Web. Kampania okazała się wielkim sukcesem. Liczba kliknięć 3 razy przekroczyła oczekiwany przez klienta KPI. W ustalonym budżecie liczbę wyświetleń reklamy przekroczyliśmy o 6 000 000.
- Firma: Colian
- Marka: Wafle „Familijne”
- Cel: odświeżenie wizerunku i zbudowanie zasięgu
- Zastosowane produkty: digital stickersy, maski AR/VR, influencer marketing
- Kreacja: Cityboard Digital
- Wykonanie: Cityboard Digital