Kampania promująca gry planszowe
Alexander to producent zabawek i gier planszowych dla dzieci. Na profilu marki na Instagramie i Facebooku prezentowaliśmy brand i ofertę produktów, aby w ten sposób zbudować świadomość marki i zachęcić klientów do zakupu. Koncepcja komunikacji obejmowała promocję gier, które są idealnym prezentem pod choinkę.
Poprzez stworzenie digital stickersów zaangażowaliśmy użytkowników. W ramach kampanii na TikToku stworzyliśmy animowane kreacje, które wygenerowały miliony odsłon. Podjęliśmy również współpracę z kilkunastoma influencerami z tej platformy. Publikacje spotkały się z wieloma pozytywnymi reakcjami oraz wyświetleniami o łącznej liczbie ponad 120 000. Dwukrotnie przekroczyliśmy gwarantowany zasięg i wyświetlenia reklam na Facebooku i Instagramie. Zasięg reklam na TikToku był osiemnasto krotnie większy niż estymowany, a liczbę wyświetleń przekroczyliśmy 26 razy. Dzięki naszej grudniowej kampanii produkty znikały z półek sklepowych.
- Firma: Alexander
- Marka: Gry planszowe
- Cel: zbudowanie świadomości i wzrost sprzedaży w okresie świątecznym
- Zastosowane produkty: digital stickersy, influencer marketing, Facebook Ads, TikTok Ads
- Kreacja: Cityboard Digital
- Wykonanie: Cityboard Digital