Kampania sieci przychodni z Poznania
Med Polonię obsługujemy od 2019 roku. Wspieramy ich w zakresie opieki nad serwisem, content marketingu, działaniach w social mediach, w tym przede wszystkim na Facebooku.
Przygotowujemy kilka cykli tematycznych. W ramach każdego z nich opracowywane są ciekawostki, porady, mity medyczne, a także oferty i promocje. Komunikacja na profilu ma charakter ciągły, a jej rolą jest budowanie świadomości marki i usług, które oferuje.
Działania organiczne wspieramy niewielkim budżetem reklamowym, które mają za cel zbudowanie zasięgu, wygenerowanie ruchu na stronie, zapisy na wizyty, czy pozyskanie nowych pracowników. Przez ostatni rok, odnotowaliśmy wzrost polubień strony o ponad 1 300 osób (blisko 30% w skali całego profilu), a konwersja wybranych kampanii w styczniu i lutym wyniosła ponad 1 200 przekierowań na stronę.
- Firma: Med Polonia
- Usługi: leczenie i profilaktyka pacjentów
- Cel: zbudowanie świadomości, wzrost sprzedaży usług
- Zastosowane produkty: Facebook Ads, komunikacja organiczna na Facebooku, opieka nad serwisem
- Kreacja: Cityboard Digital
- Wykonanie: Cityboard Digital